Partnerzy portalu
Louvre Hotels Group z nowym programem lojalnościowym dla gości dokonujących rezerwacji drogą on-line fot. unsplash

Louvre Hotels Group z nowym programem lojalnościowym dla gości dokonujących rezerwacji drogą on-line

Louvre Hotels Group uruchomiła nowy program lojalnościowy Flavours Instant Benefit, który powstał z myślą o docenieniu gości dokonujących rezerwacji drogą on-line.

Autor: horecatrends.pl Data: 09 stycznia 2020 09:43

- Doceniamy naszych gości oraz ich decyzje o pobycie w hotelach należących do grupy Louvre Hotels Group: Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe, Royal Tulip, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn  – łącznie 7 marek. Dlatego oddajemy w Państwa ręce pierwszy element z całego pakietu korzyści, który związany jest z korzystaniem z naszej nowej aplikacji - mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group. - Pragniemy, aby każdy z naszych gości poczuł się wyjątkowo, a ponadto rezerwacja pobytu była możliwie prosta i jeszcze tańsza.

Przystąpienie do programu jest bezpłatne, a jego jedynym warunkiem jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group oraz zarejestrowanie użytkownika. Aplikacja działa zarówno na systemie IOS, jak i na Androidzie. Każdy, kto dokona rezerwacji poprzez aplikację otrzyma 5% zniżki na pobyt w wybranym hotelu na całym świecie. Ale to nie wszystko, bonus w postaci zniżki to dopiero pierwsza część zestawu, jaki LHG przygotowała zarówno dla swoich dotychczasowych gości, jak i tych, którzy pierwszy raz zdecydowali się na tę właśnie sieć. Program lojalnościowy Instant Flavours Benefit będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe bonusy i oferty promocyjne dla lojalnych klientów sieci LHG. Aplikacja Louvre Hotels Group jest bardzo intuicyjna, jest w stanie spersonalizować ofertę dla konkretnego użytkownika i dopasować ją do jego potrzeb. Sam proces rezerwacji zajmuje chwilę a zdecydowanym plusem jest możliwość obejrzenia realnych zdjęć danego hotelu bezpośrednio z poziomu aplikacji. Jest to o tyle ważne, że aplikacja obejmuje ponad 1 200 hoteli na całym świecie.

Z badań wynika, że aż 80% ankietowanych klientów przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu rabat w swoim programie lojalnościowym, jest więc to naturalny trend, który wpisuje się w branżę turystyczną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.