Marka greet, należąca do Accor, zawita do Polski



horecatrends.pl/informacja prasowa - 07 października 2020 10:15


Accor umacnia pozycję lidera hotelarstwa i rozszerzonej gościnności w Europie Wschodniej. Do portfolio marek lifestylowych grupy w regionie, po TRIBE, w najbliższych latach dołączy również greet. Pierwszy hotel sygnowany tą marką powstanie w Krakowie, w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowego lotniska w Balicach imienia Jana Pawła II. Obiekt przywita pierwszych gości w 2022 roku.

Grupa Accor podpisała umowę franczyzy z firmą Cracovia Airport Hotel na obiekt, który powstanie w Krakowie przy ul. Medweckiego. Nowy hotel zaoferuje gościom 161 nowoczesnych pokoi, a w jego murach znajdą się dwie marki - ibis Styles (84 pokoje) i greet (77 pokoi). Będzie to pierwszy obiekt w Polsce i Europie Wschodniej sygnowany brandem greet, który proponuje zupełnie nowe spojrzenie na współczesne hotelarstwo. Za design i projekt wnętrz hotelu odpowiada pracownia architektoniczna Tremend.

- Podobnie jak TRIBE, marka greet rozszerza granice dotychczasowego rozumienia hotelarstwa. Dlatego szczególnie teraz, w nowej rzeczywistości, która zainspirowała wielu z nas do zmiany swoich codziennych nawyków cieszymy się, że możemy zaproponować zupełnie nowe podejście do podróżowania. Wierzymy, że społecznie zaangażowana marka, dla której jednym z priorytetów jest troska o środowisko naturalne i ekologia, znajdzie wielu entuzjastów w Polsce - przekonuje Jacek Stasikowski, Development Director Poland Accor.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Zasilająca segment ekonomiczny marka greet powstała w 2018 roku jako wyraz zaangażowania grupy Accor w kwestie środowiskowe, w myśl przekonania, że hotele mogą sprawiać, by świat stał się lepszym miejscem. Skupiony na społeczności, zaangażowaniu i braku standaryzacji brand jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych gości hotelowych, którzy poszukują większego znaczenia w codziennych transakcjach i decyzjach zakupowych. Dlatego w DNA greet wpisane jest działanie z myślą o ochronie środowiska, recycling i upcycling, przypisywanie dużego znaczenia lokalności oraz zrównoważona turystyka.

W przestrzeniach oferowanych przez hotele greet drugie życie znajdują meble poddane recyklingowi z pchlich targów czy firm recyclingowych, ekologiczne rozwiązania w architekturze i designie, takie jak: wykorzystywanie materiałów przyjaznych środowisku, panele społeczne i zielone strefy na dachach budynków. Eko-podejście jest obecne także w codziennym funkcjonowaniu hotelu. Kucharze korzystają z produktów od lokalnych dostawców, wciąż nadających się do spożycia owoców i warzyw, a resztki jedzenia są przekazywane potrzebującym. Oprócz zainstalowanych paneli słonecznych w budynku, ochronie środowiska sprzyja także gromadzenie deszczówki.

Greet to nie tylko kolejna marka segmentu ekonomicznego. To stan umysłu, który doskonale oddaje tłumaczenie nazwy odwołującej się do powitania, świętowania i wzajemnych spotkań w przyjaznej atmosferze. Wszystko w myśl hasła: dzielić wspólne chwile, historie i przeżycia. Do 2024 roku Accor planuje otwarcie 10 nowych hoteli sygnowanych marką.