Partnerzy portalu
Markus Lehnert, Marriott/ EEC Online: z pewnością zmaleje liczba gości hotelowych fot. PTWP

Markus Lehnert, Marriott/ EEC Online: z pewnością zmaleje liczba gości hotelowych

Obecny kryzys pokazał nam, że wszyscy jesteśmy równi w obliczu jego wyzwań i borykamy się z takimi samymi problemami. (...) Koronawirus nie rozróżnia lokalnej firmy od globalnej marki - mówił podczas EEC Online Markus Lehnert, Regional Vice President Europe Marriott International. Trwa EEC Online, zapraszamy do oglądania transmisji sesji o nieruchomościach komercyjnych na www.propertynews.pl.

Autor: www.propertynews.pl Data: 25 maja 2020 13:45

Uważam, że duże sieci z całą pewnością dysponują pewną przewagą, ale w sytuacji takiej, jak ta, małe firmy również mogą zademonstrować swoje atuty. Mogą one bardzo szybko reagować na pojawiające się zmiany i wdrażać nowe standardy - mówi Markus Lehnert.

- Nie wydaje mi się zasadne stwierdzenie, że od teraz duże grupy będą cieszyły się ogromną przewagą nad swoimi mniejszymi konkurentami. Od zawsze bycie dużym w tej branży wiązało się z pewnymi przywilejami i wydaje mi się, że niebawem będziemy świadkami powrotu do wartości, na których opiera się branża hotelowa – spełnianie oczekiwań gości, troszczenie się o nich oraz dbanie o ich bezpieczeństwo - tłumaczy.

Lehnert podkreśla, że z pewnością zmaleje liczba gości hotelowych. - Będziemy mieli tym samym więcej czasu, by skupić się na naszych gościach i dodać odrobinę więcej czynnika ludzkiego do naszej interakcji z nimi. Czasami w hotelach dużych sieci możemy zauważyć po kilka kolejek, w których przyjezdni czekają na zameldowanie – przypomina to trochę fabrykę. Wydaje mi się, że w naszej branży będziemy świadkami renesansu gościnności. Niekoniecznie musi się to wiązać z dużymi dochodami, ale chodzi o to, by uszczęśliwienie i sprostanie wymaganiom naszych gości stało się naszym priorytetem - podsumował.

OGLĄDAJ RELACJĘ Z SESJI EEC ONLINE:

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.