Partnerzy portalu
Metropolo – nowy brand na hotelowej mapie Europy fot. Tom Kurek/materiały prasowe

Metropolo – nowy brand na hotelowej mapie Europy

Autor: Horecatrends.pl Data: 12 lutego 2019 11:25

Golden Tulip wprowadza do Europy nowy brand - Metropolo. Pierwszy hotel chińskiej marki został otwarty w Krakowie. Projekt wnętrz powierzono pracowni architektonicznej Tremend. Tym razem architekci zdecydowali się na realizację inspirowaną chińskim stylem art deco.

Inwestorowi zależało na tym, by hotel stał się przestrzenią dla ludzi, którzy wiedzą, czego chcą, którzy wymagają czegoś więcej niż zwykłego miejsca, w którym zatrzymają się w podróży. Realizacja miała odpowiadać na oczekiwania najbardziej wymagających gości i odzwierciedlać hasło: Do – dare – dream (Działaj, odważ się, marz). Zaprojektowana z typowym dla Tremend rozmachem przestrzeń ma więc odzwierciedlać filozofię brandu i być dopełnieniem standardów obsługi najwyższej jakości.

Tremend speaks Chinese

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

– Chcieliśmy, aby ta przestrzeń była wyjątkowa. Nieco egzotyczna estetyka chińskiego art deco przenika się tu z europejskim wzornictwem w sposób naturalny i niewymuszony.  Głównym akcentem dekoracyjnym są tu pozłacane klatki. Charakteru dodają eleganckie meble i oświetlenie oraz detale - chińska mozaika, lustra czy ozdobny żyrandol – wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.

Strefy wspólne zaaranżowano w taki sposób, by sprzyjały nawiązywaniu kontaktów - duże stoły oraz komfortowe krzesła zachęcają do wspólnego celebrowania posiłków. Zadbano także o strefy przeznaczone do prywatnych rozmów - w tym celu powstały odseparowane wnęki, w których będzie można spotkać się przy filiżance herbaty. Nie zabrakło również ogólnodostępnej strefy przeznaczonej do pracy. W tak inspirującej przestrzeni z pewnością narodzi się niejeden wyjątkowy projekt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz