Nino D. Rosenlund został nowym General Managerem NYX Hotel Warsaw. Hotel należący do sieci obiektów Leonardo Hotels jest jednym z najbardziej lifestylowych hoteli w stolicy.
Nino Rosenlund to hotelarz z pasji, zamiłowania i z wyboru. Ma za sobą trzydzieści lat pracy w branży, z czego połowę na stanowisku Dyrektora Generalnego. Zarządzał obiektami największych hotelowych marek, a swoje doświadczenie zdobywał w Niemczech, w Chinach, w Danii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Uzbekistanie i w Rumunii. W swojej karierze Polskę wybrał po raz trzeci i nazywa ją swoim drugim domem.
Dlaczego zdecydował się przyjąć ofertę Leonardo Hotels i objąć zarządzanie jej flagowym obiektem?
- Koncept marki NYX Hotels po prostu pasuje do mojego osobistego stylu. Classy, sassy, funky, cool – ta marka nigdy nie stoi w miejscu, nie mieści się w żadnym pudełku. Tutaj rządzi dynamika i otwarty umysł. W NYX Hotel Warsaw każdy poczuje się wyjątkowo, bo cały ten obiekt jest wyjątkowy – od pokoi z panoramicznymi oknami, barem na dachu i najlepszym w mieście widokiem na warszawskie wieżowce, po koncept kulinarny i wszechobecny street art – mówi General Manager Nino D. Rosenlund.
Nino Rosenlund o karierze hotelarskiej marzył od 16. roku życia, a pierwsze kroki w branży stawiał w hotelu InterContinental we Frankfurcie. Początkowo był związany z pionem F&B i dotąd bardzo ceni pracę tego działu, jak mówi – „to tutaj najszybciej i najłatwiej można wpłynąć na emocje i na opinię gości. Doskonale przygotowane i podane danie, bezpośredni kontakt z obsługą i wnętrze, w którym chce się spędzać czas – to klucz do sukcesu”. Pierwsze stanowisko General Managera Nino Rosenlund objął w hotelu Radisson Blu w Krakowie, a następnie zarządzał obiektami między innymi w Aarchus (Dania) i Pekinie (Chiny).
Swoją energię do biznesu czerpie – jak sam przyznaje – z głęboko zakorzenionej woli rywalizacji. Posiada czarny pas w karate Shotokan, ukończył kilkakrotnie zawody pełnego Ironman’a, uwielbia nurkowanie, kolarstwo i bieganie. „Naprawdę lubię porównywać siebie i obiekt, którym zarządzam z innymi, konkurować i co oczywiste – być najlepszym” – mówi.
Jaka wobec tego przyszłość rysuje się dla NYX Hotel Warsaw pod jego kierunkiem?
- Razem z moim zespołem chcemy jeszcze mocniej zaznaczyć miejsce hotelu NYX na mapie Warszawy. Chcemy, by ze względu na świetną ofertę i lokalizację w sercu miasta nasz hotel był jeszcze bardziej atrakcyjny dla klientów biznesowych, a różne aspekty naszego konceptu mogą jeszcze bardziej przyciągać indywidualistów odwiedzających stolicę turystycznie – zapowiada Rosenlund.
Multi Property Manager Leonardo Hotels Poland – Paulina Kołodziejczyk o nowym Dyrektorze Generalnym mówi tak: „Od samego początku razem z moim zespołem mocno podkreślamy niezwykłość marki NYX, która podbiła już serca wielu Polaków i obcokrajowców. Jest dla nas niezmiernie ważne, by ten fantastyczny koncept nigdy „nie spał” i nie miał sobie równych! Dlatego do tej współpracy mogłam zaprosić tylko jednego człowieka. Nino Rosenlund gwarantuje elastyczne podejście w zarządzaniu, a zarazem z wysoki poziom gościnności. Jestem zaszczycona, że możemy ponownie ze sobą współpracować, i że zdecydował się wziąć udział w budowaniu struktur Leonardo Hotels w Polsce”.
Czterogwiazdkowy NYX Hotel Warsaw znajduje się w Warszawie w kompleksie Varso, przy ulicy Chmielnej 71. Oferuje 331 pokoi, z których 31 to apartamenty. To jeden z najbardziej lifestylowych hoteli w mieście. Dysponuje 5 modułowymi salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 518 m2, które mieszczą do 400 osób. Ofertę baru i restauracji Clash na pierwszym piętrze uzupełnia roof top bar Ether z imponującym widokiem na szklane wieżowce Warszawy w tym Varso Tower – najwyższy budynek w Unii Europejskiej.
* * *
LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 9 krajach i 45 destynacjach, a jej portfolio oferuje 106 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition.
Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 255 hoteli grupy z ponad 47 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.