Partnerzy portalu
Polska to ważny rynek dla Radisson Hotel Group Radisson Hotel Group jest jedną z największych grup hotelowych na świecie/ fot. mat. pras.

Polska to ważny rynek dla Radisson Hotel Group

Radisson Hotel Group jest jedną z największych grup hotelowych na świecie, obejmującą ponad 1600 działających i rozwijających się hoteli w 120 krajach, o zasięgu globalnym i odpowiednim portfolio dziewięciu różnych marek, od budżetowych po premium. – Polska to ważny rynek do rozwoju dla Radisson Hotel Group – komentuje Valerie Schuermans, Vice Prezes Business Development Central Europe.

Autor: propertynews.pl Data: 04 listopada 2021 10:00

Opierając się na sukcesie swojego pięcioletniego planu transformacji skoncentrowanego na 26 inicjatywach, firma jest gotowa na pełny powrót do podróży i jest mocno zdeterminowana, by stać się marką wybieraną przez właścicieli, partnerów i gości, dostarczając elastyczny model kosztów, najlepszy w swojej klasie system zarządzania przychodami oraz w pełni zaktualizowaną architekturę marki w każdym segmencie.

- Nasza silna pozycja w Polsce obejmuje 15 hoteli i ponad 3500 pokoi, a trzy hotele są w budowie i w przygotowaniu, w tym dwa nowe ekscytujące hotele Radisson RED w Krakowie i Warszawie. Mamy silną i zróżnicowaną reprezentację marki, w tym nasz wielokrotnie nagradzany flagowy Radisson Collection Hotel w Warszawie i osiem hoteli Radisson Blu, największą markę wyższej klasy w Europie od 10 lat. Z niecierpliwością czekamy na powitanie naszego najnowszego hotelu Radisson Blu w Ostródzie wiosną 2022 roku, rozległego ośrodka z 238 pokojami. Tym najnowszym dodatkowym hotelem i otwarciem Radisson Resort Kołobrzeg w sierpniu 2021 roku potwierdzamy pozycję największego międzynarodowego operatora kurortów w Polsce - mówi Valerie Schuermans.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Jednym z kluczowych obszarów, w ostatnim niełatwym czasie dla branży, okazała się silna reputacja Radisson Hotel Group. Jak podkreśla, Valerie Schuermans, to dzięki niej firma szybko reaguje na pojawiające się możliwości i wyzwania oraz dostosowuje się do zmian warunków rynkowych i opinii gości, które są codziennie gromadzone w systemach jakości.

- Zwłaszcza w ostatnich miesiącach, na pierwszym miejscu postawiliśmy zdrowie i bezpieczeństwo, wprowadzając nasz Protokół bezpieczeństwa hoteli Radisson, we współpracy z SGS, wiodącą na świecie firmą testującą i certyfikującą. Byliśmy pierwszą grupą hotelową, która uruchomiła kompleksowy program testowy i usługę szybkiego testowania dla uczestników spotkań i wydarzeń w obiektach z naszego portfolio w regionie EMEA jako sposób na ułatwienie bezproblemwego powrotu do spotkań biznesowych i wydarzeń oraz kontynuowanie współpracy z SGS w celu ponownego, bezpiecznego powitania gości - opowiada.

Nowe oferty biznesowe Radisson Hotel Group

W ciągu ostatnich trzech lat Radisson zainwestował ponad 400 mln USD w dalsze wzmacnianie znaczenia naszych marek i opracował nowe, innowacyjne oferty biznesowe, takie jak Hybrydowe spotkania i sale, przyspieszono rozwój Obsługiwanych Apartamentów i uruchomiono koncepcję miejskiego kurortu. Radisson Hotel Group zainwestowała również ponad 100 milionów dolarów w najnowocześniejszą infrastrukturę IT, aby zapewnić właścicielom i gościom najnowsze, światowej klasy rozwiązania cyfrowe, które koncentrują się na obsłudze gości i zarządzaniu nieruchomościami, a także optymalizacji przychodów i kosztów.

- Zauważyliśmy niszę na rynku, na której właściciele szukają rozwiązań ułatwiających konwersję, oferujących istniejącym hotelom możliwość dołączenia do silnej międzynarodowej sieci w poszukiwaniu większej widoczności i zaufania konsumentów. Od momentu uruchomienia Radisson Indywiduals, marka rozszerzyła swoją obecność na całym świecie z niedawnym kontraktami i otwarciami w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Bułgarii i Afryce. Z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie tej marki na polski rynek, gdzie idealnie nadaje się dla hoteli zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym - wyjaśnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.