Na początku grudnia w Grupie Polskiego Holdingu Hotelowego ruszył kolejny program motywacyjny - MyBenefit. Pracownicy mogą korzystać z tysięcy gotowych i sprawdzonych ofert na spędzanie wolnego czasu.
Jak informuje Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w Polskim Holdingu Hotelowym, wprowadzenie nowoczesnych narzędzi HR w spółce to wyjście naprzeciw oczekiwaniom, jakie PHH dostrzega obecnie na rynku pracy.
- Nasza firma to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą, dlatego zależy nam na wprowadzeniu narzędzi dedykowanym naszym pracownikom. Poprzez udział w programie MyBenefit pracownicy sami wybierają interesujące ich oferty spośród wielu gotowych i sprawdzonych propozycji, które najbardziej odpowiadają na ich potrzeby w danej chwili i pasują do ich stylu życia. Chcemy w ten sposób zadbać o zachowanie work-life balance wśród pracowników stwarzając jednocześnie przyjazne środowisko pracy - mówi Danuta Kisielewska.
Pracownicy, za pośrednictwem indywidualnego konta użytkowania na platformie, mają do wyboru wiele propozycji na spędzanie wolnego czasu: sport, rozrywka czy zakupy online. Szczególną popularnością cieszą się bilety do kin w całej Polsce, karta MultiSport, parki rozrywki oraz rozmaite atrakcje rodzinne.
W Grupie PHH funkcjonuje wiele narzędzi wpływających na rozwój pracowników, m. in. pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych, dofinansowanie wczasów i posiłków, refundowaną naukę języków obcych, bony i inne dodatkowe świadczenia świąteczne.
W Polskim Holdingu Hotelowym, od ponad roku działa również pionierski program w branży hotelowej - Ambasador, dzięki któremu uczestnicy grywalizacji mogą zdobywać nagrody uzyskane za określone postawy i aktywności.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.