Polski startup SocialTravel chce pomóc branży turystycznej



www.horecatrends.pl/ informacja prasowa - 27 kwietnia 2020 13:52


Akcja PobierzKupon/”Polska za pół ceny” to nowy projekt łączący konwencję portalu zniżkowego z platformą rezerwacji wycieczek, atrakcji i noclegów. Dzięki SocialTravel właściciele hoteli, restauracji, organizatorzy wycieczek i innych atrakcji turystycznych mogą szybciej odzyskać płynność finansową.



Firma SocialTravel - za granicą znana jako Tripsomnia - została założona w 2017 r. i jest obecnie największym polskim serwisem umożliwiającym internautom zakup lokalnych wycieczek i atrakcji w ponad 40 krajach na całym świecie. Doświadczenie z rynków zagranicznych zaowocowało unikalnym know-how, dzięki czemu spółka może efektywnie wesprzeć polską turystykę.

- Obserwując dramatyczną sytuację Polski oraz konsekwencje, jakie ogłoszenie stanu epidemicznego niesie dla branży turystycznej, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu akcji promocyjnej, która wspiera finansowo oraz marketingowo podmioty z tej branży. Za udział w akcji nie pobieramy żadnych opłat, zależy nam na reanimacji rynku w czasie ograniczeń w ruchu turystycznym. Liczymy na pozyskanie patronatu ze strony organizacji turystycznych czy instytucji rządowych, a także mediów i influencerów, co znacząco zwiększyłoby zasięg przedsięwzięcia i tym samym realnie pomogło setkom firm w całej Polsce - podkreśla prezes SocialTravel Mateusz Sewastynowicz.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Partnerzy biorący udział w akcji “Polska za pół ceny” - biura podróży i organizatorzy atrakcji, ale również hotele, restauracje i obiekty sportowe - za pośrednictwem SocialTravel mogą zaproponować klientom zniżki i rezerwacje w formie e-voucherów, które można wykorzystać do 12 miesięcy po zakupie.