Partnerzy portalu
Rewolucje w branży hotelarskiej Sébastien Bazin, członek zarządu i CEO Accor opowiedział o celach branży hotelarskiej w 2022 roku / fot. unsplash

Rewolucje w branży hotelarskiej

Autor: oprac. JS Data: 17 grudnia 2021 09:34

Sébastien Bazin, członek zarządu i CEO Accor, był gościem w najnowszym odcinku podcastu Heart of Hospitality prowadzonego przez Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe. Bazin w rozmowie opowiedział o celach branży hotelarskiej w 2022 roku.

Przypomnijmy, że Accor uruchomił w październiku podcast Heart of Hospitality emitowany w Europie Północnej, z myślą dzielenia się spostrzeżeniami i wiedzą liderów z całego sektora oraz przekazania głosu ludziom, którzy każdego dnia z sercem pracują w branży hotelarskiej na całym świecie.

Rewolucja w hotelarstwie 

 

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Wraz ze zbliżającym się zakończeniem roku prezesi Accor spotkali się, aby omówić realia sektora, zmiany, które zaszły w ostatnich miesiącach i mogą nastąpić w bliskiej przyszłości oraz priorytety całej grupy.

Branża przechodzi dzisiaj dwie rewolucje: jedna związana z pracą, a druga ze zrównoważonym rozwojem – zaznacza Sébastien Bazin, Chairman & CEO, Accor. – Ludzie dołączą do Accor, jeśli będziemy wierni swojemu zaangażowaniu w CSR. Widząc, że realnie i na czas wywiązujemy się ze swoich zobowiązań, goście także będą wybierać Accor. 

W najnowszym odcinku podcastu, CEO Accor dzieli się wspomnieniami ze swojej ścieżki zawodowej, mówiąc o tym, jak zmieniło się jego postrzeganie gościnności wraz z rozwojem kariery, oraz o tym co branża i zespoły hotelowe oferują gościom na całym świecie.

Kariera w hotelarstwie

Hotelarstwo to bardzo interesująca i pełna wyzwań kariera. To, co najbardziej w niej lubię to odmienność każdego dnia, kiedy dzieje się coś, co nie mogło być praktycznie zaplanowane. To fascynujący sektor, który dynamicznie rozwija się i oferuje nieskończone możliwości. Podróżowanie po całym świecie czy to z Polski do Estonii, Londynu czy São Paulo niesamowicie wzbogaca i daje niezapomniane wrażenia – podkreśla Sébastien Bazin.

Kapitał ludzki jest nieoceniony, dlatego chcę mieć kontakt z innymi i być zawsze fizycznie obecny z ludźmi, dlatego tu jestem. W tej branży chodzi o podstawowe wartości: zaangażowanie, życzliwość, inteligencję i dostępność. Cały sektor polega na trosce – dodaje Sébastien Bazin.

Prowadzony przez Duncana O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, nowy podcast jest częścią kampanii Heart of Hospitality, stworzonej w celu dzielenia się historiami osób, momentów i chwil, które kochamy w podróżach i hotelarstwie. Rozmówcami w pierwszej serii podcastów są liderzy oraz pracownicy branży hotelarskiej z całej Europy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz