Royal Tulip: nowa marka hotelowa wkracza do Polski



horecatrends.pl/informacja prasowa - 20 maja 2021 11:42


Royal Tulip to najwyżej pozycjonowana marka Louvre Hotels Group. Pierwszym hotelem działającym pod jej szyldem w Polsce będzie należący do Zdrojowa Invest & Hotels obiekt Royal Tulip Sand w Kołobrzegu.

Pięciogwiazdkowy kurort Royal Tulip Sand w Kołobrzegu posiada 113 pokoi i jest  zlokalizowany nad samym brzegiem Bałtyku.

Sieć hoteli stawia w swoich działaniach na naturalne rozwiązania, dlatego pokoje w hotelach Royal Tulip  są wyposażone luksusowe produkty z linii DAMANA® Solid Range, które zaprojektowano z myślą o ograniczeniu wpływu branży kosmetycznej na środowisko naturalne. Produkty nie zawierają mydła, a ich pH jest zbliżone do pH wody, są więc przyjazne dla nawet najwrażliwszych typów skóry. Kosmetyki są wegańskie, co oznacza, że nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Odejście od płynnej formuły pozwoliło na znaczne zredukowanie ich śladu wodnego. Produkty pakowane są w niezawierające plastiku kartonowe opakowania z certyfikatem FSC.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

– Zapewniając naszym markom hotelowym dostęp do wysokiej klasy ekologicznych produktów, odpowiadamy nie tylko na wyzwania naszych czasów, ale także na ewoluujące oczekiwania klientów. Nasi goście, oceniając jakość świadczonych przez nas usług, coraz częściej zwracają uwagę także na naszą postawę względem środowiska naturalnego. Skoro na co dzień żyją ekologicznie, to spodziewają się, że również podczas pobytu w hotelu nie będą zmuszeni do zmiany przyzwyczajeń. Naszym zadaniem jest spełnić to oczekiwanie – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.