Partner portalu
Storytelling sposobem na wyróżnienie hotelu na rynku fot. materiały prasowe

Storytelling sposobem na wyróżnienie hotelu na rynku

Hotel ibis Styles w Lublinie podkreśla, że jego wyróżnikiem jest storytelling. Zaprasza gości do zapoznania się z najsłynniejszymi lubelskimi legendami, które stały się motywem przewodnim nowego hotelu.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 05 grudnia 2019 11:58

- Goście hoteli szukają obecnie nie tylko miejsca noclegu, zależy im przede wszystkim na doświadczeniach. Przekraczając próg hotelu, są ciekawi, co ich spotka. Chcą, aby miejsce, w którym się zatrzymają czymś się wyróżniało, oczekują efektu WOW! Warto wprowadzić jakiś element zaskoczenia - wyjść poza schematy i znaleźć sposób, by zaintrygować odwiedzających. W przypadku ibis Styles w Lublinie zabieramy gości w podróż śladami miejskich legend, wprowadzając elementy customizowane i detale nawiązujące do poszczególnych opowieści - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes Tremend, która odpowiada za projekt wnętrza hotelu.

Storytelling, który jest wizytówką hoteli ibis Styles i pracowni Tremend, jest obecny w każdym projekcie. Tym razem, motywem przewodnim były miejskie legendy związane z Lublinem, jego tradycją i historią. Przestrzeń została podzielona na strefy, a każda z nich przedstawia inną opowieść. Goście, przemieszczając się po hotelu, odkrywają sekrety skrywane przez miasto. Jednym z elementów wystroju są liny, zainspirowane legendą o linie, opowieści nawiązującej do genezy nazwy miasta. Pojawiają się także detale odnoszące się do historii o tajemniczym skarbie czy córce złotnika.

Ważnym punktem tego miejsca jest restauracja Legendy Miasta serwująca lokalne potrawy w nowoczesnej odsłonie. Kieruje ona swoją ofertę nie tylko do gości hotelu, ale również do wszystkich miłośników dobrej kuchni, co umożliwia budowanie relacji z mieszkańcami Lublina. Menu zmienia się wraz z porami roku, jest dostępne również w wersji wegetariańskiej i bezglutenowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.