Tomasz Szyszka objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, który w tym roku obchodzi swoje 120-lecie.
1 czerwca nastąpiły zmiany na stanowisku dyrektora sprzedaży w historycznym Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw.
Stanowisko Dyrektora Sprzedaży objął Tomasz Szyszka, przez trzy ostatnie lata związany z warszawskim Hotelem Hilton.
Nowy dyrektor sprzedaży może pochwalić się ponad 20-letnią praktyką w branży hotelarskiej, zdobywaną zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. w Intercontinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group w Estonii czy warszawskim hotelu InterContinental.
Tomasz Szyszka jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, ale tuż po studiach postanowił wrócić do rodzinnego Pomorza, stawiając pierwsze kroki jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w sopockim Sheratonie. Do niedawna związany był z siecią Hilton jako Commercial Director i odpowiadał za obszary sprzedaży, marketingu oraz revenue.
Do jego obowiązków w Hotelu Bristol, Warsaw będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.
- Doświadczenie i wiedza Tomasza są dla nas niezwykle cenne. W tym roku nasz hotel obchodzi swoje 120-lecie, dodatkowo ruszamy z remontem naszego legendarnego lobby. Wierzymy, że będzie to przełomowy czas nie tylko dla nas, ale i dla Tomasza, na którego czekają nowe wyzwania – mówi Piotr Bubnowski, Hotel Manager Hotelu Bristol, Warsaw.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.