Agata Szulc została CEO portalu rezerwacyjnego Travelist.pl. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi obecnie branża turystyczna.
Travelist.pl to portal rezerwacyjny oferujący pakiety hotelowe w promocyjnych cenach. Wchodzi w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, działającej w ponad 20 krajach na 3 kontynentach. Powstał w 2013 roku.
Wśród swoich najważniejszych celów Agata Szulc wymienia utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce oraz dalsze zróżnicowanie oferty, w tym rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych.
Agata Szulc była odpowiedzialna za rozwój Travelist.pl niemal od początków istnienia firmy. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako Brand Manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online. W kolejnych latach, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L’oreal i Unilever.
Nie przegap najważniejszych wiadomości