×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię
W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię; fot. mat. pras.

W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

Autor: AW Opublikowano: 07 czerwca 2023 08:48

Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje. W Polsce, w 9 miastach w czerwcowej kampanii weźmie udział 10 hoteli.

Zrównoważona gastronomia w  Campanile 

Z okazji czerwcowej kampanii szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile wspólnie opracowali przepis na sezonowe danie, które łączy w sobie wyjątkowy smak z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa propozycja będzie dostępna w restauracjach hoteli biorących udział w kampanii przez cały sezon szparagowy i oznaczona specjalną ikoną w menu. 

Aby zwiększyć świadomość w zakresie zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile trwa również akcja komunikacyjna, która promuje sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne wyposażono w kody QR prowadzące do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii i dowiedzieć się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

– W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz