Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należący do Grupy Polski Holding Hotelowy, został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International w Polsce za rok 2022. Tym samym zajął pierwsze miejsce wśród hoteli tej marki w kraju.
Na podstawie 10 tysięcy uzyskanych opinii warszawski Courtyard zdobył pierwsze miejsce wśród wszystkich hoteli tej marki w Polsce i uplasował się na trzecim miejscu spośród 83 hoteli marki Courtyard w krajach w regionie EMEA - informuje Grupa PHH.
Na wyróżnienie gości szczególnie zasłużyła obsługa gastronomiczna, jakość jedzenia oraz czystość na terenie hotelu.
- Te wyniki to codzienna wytężona praca całego zespołu warszawskiego hotelu Courtyard, który nieustannie pracuje nad utrzymaniem wysokiego standardu usług, również w nowym roku. Jestem dumna z pracy moich pracowników i cieszę się, że ich wysiłek i indywidualne podejście do potrzeb gości, pozwoliły na osiągnięcie jednego z najlepszych wyników wśród hoteli Courtyard w Polsce oraz w całym regionie - podsumowała Sylwia Korzeniewska, dyrektor Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.
Czterogwiazdkowy Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport usytuowany jest naprzeciwko terminalu na Lotnisku Chopina w Warszawie i jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Obiekt posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni prawie 764 m kw. W momencie otwarcia w 2003 roku, obiekt był jedynym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska w Polsce.
Co roku z usług hotelu korzysta prawie 90 tys. gości. Courtyard by Marriott Warsaw Airport był wielokrotnie nagradzany międzynarodowymi nagrodami, m.in. w 2021 roku zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott, pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.