Partnerzy portalu
Weekend za pół ceny w listopadzie również w Polskim Holdingu Hotelowym Weekend za pół ceny to dwa listopadowe weekendy: 18-20 oraz 25-27 listopada. Fot. Grupa Polski Holding Hotelowy/Facebook

Weekend za pół ceny w listopadzie również w Polskim Holdingu Hotelowym

Autor: KG/horecatrends Data: 08 października 2022 12:15

Hotele i obiekty należące do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego bierze udział w akcji „Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny”. W tym roku specjalne oferty pojawią się w dwa listopadowe weekendy: 18-20 oraz 25-27 listopada.

Weekend za pół ceny - dwa razy w listopadzie

Akcja „Polska Zobacz Więcej - Weekend za pół ceny” to kampania realizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów. Dzięki niej turyści mogą odkrywać piękno Polski w korzystnych cenach, a przedsiębiorcy budować długoterminowe relacje z gośćmi i docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców.

W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie aż dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

- To niezwykle ważny projekt dla promocji branży turystycznej w naszym kraju. Polski Holding Hotelowy od samego początku odgrywał znaczącą rolę przy zainicjowaniu tej kampanii we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polską Organizacją Turystyczną - mówi Magdalena Szefernaker, dyrektor ds. komunikacji i PR Polskiego Holdingu Hotelowego.

- Po raz kolejny nasze hotele i obiekty włączają się w ogólnopolską kampanię „Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny”. Ma to dla nas szczególne znacznie w czasie postpandemicznym, gdy branża potrzebuje wzmocnienia, zwłaszcza poza wysokim sezonem turystycznym - dodaje Magdalena Szefernaker. 

Polski Holding Hotelowy - jakie to hotele?

Grupa PHH posiada 54 hotele i obiekty z blisko 6 tysiącami pokoi, zlokalizowane w różnych częściach Polski. Współpracuje - jako franczyzobiorca - z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz