Partnerzy portalu
Wojna w Ukrainie zmieniła profil gości w hotelach Michał Kozak, CEO Hotel Arłamów mówił podczas EEC o tym, że wojna w Ukrainie zmieniła eventy i profil gości w hotelach/fot. PTWP

Wojna w Ukrainie zmieniła profil gości w hotelach

Autor: propertynews.pl Data: 26 kwietnia 2022 11:49

- Do tej pory Hotel Arłamów funkcjonował w oparciu o gości krajowych. 97 proc. klientów było pochodzenia polskiego. W marcu struktura całkowicie się odwróciła, a 98-99 proc. klientów to goście zagraniczni - mówił Michał Kozak, CEO Hotel Arłamów.

Zdaniem Michała Kozaka, zmiany wynikają, m.in. z usytuowania obiektu. - Nasza lokalizacja jest istotna w procesach decyzyjnych ludzi organizujących wydarzenia. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi partnerami biznesowymi i zaczynamy planować nowe eventy. Pomimo bliskości granicy, Podkarpacie to chyba w tej chwili najbezpieczniejsze miejsce w Polsce - zapewnił CEO Hotel Arłamów.

Michał Kozak zaznaczył, że także wydarzenia zmieniły swój charakter.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

- Arłamów nigdy nie był miejscem opartym wyłącznie na eventach wieczornych. Skupialiśmy się na wydarzeniach w ciągu dnia i sposobach integracji gości. W tej chwili nasz przekaz filozofii Arłamów jeszcze się wzmocnił - wyjaśniał.

W Hotelu Arłamów boom na MICE był najbardziej widoczny we wrześniu i październiku 2021. - Ludzie są spragnieni spotkań. Nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu - dodał Michał Kozak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz