Partnerzy portalu
Współczesne hotele to atrakcja sama w sobie fot. materiały prasowe

Współczesne hotele to atrakcja sama w sobie

Dzisiejsze hotele to miejsca mające swój własny klimat, kuszące nie tylko wygodą wypoczynku czy dobrą restauracją, ale również niebanalnym wystrojem czy chociażby zastosowanymi ekologicznymi rozwiązaniami.

Autor: www.propertydesign.pl Data: 14 stycznia 2020 13:32

Jeszcze do niedawna widoczna była tendencja, według której klienci traktowali wybrany hotel jako miejsce do spania oraz bazę wypadową do pozostałych atrakcji miasta. Nowoczesne hotele starają się zmienić ten wizerunek i stać się jednym z punktów godnych odwiedzenia w danej lokalizacji. Przykładają uwagę do projektowania doświadczeń. Dziś inwestorzy dbają o to, by to hotel był atrakcją samą w sobie. Poza tworzeniem klimatycznych restauracji, dopasowanych do segmentu cenowego, dba także o kreowanie konkretnego wizerunku miejsca. 

– Dzisiejszy hotel nie może pozostać bez wyrazu i klimatu. Nie tylko musi się wyróżniać, ale także dostarczać najlepsze doświadczenia. To przyświeca naszej pracy, dlatego w portfolio grupy deweloperskiej Angel Poland znajdują się tak wyjątkowe miejsca jak OVO Hilton, The Granary Hotel czy już niedługo Stradom House. Hotele kuszą swoim lifestylem. Wybierający je dzisiejszy konsument ma silną potrzebę ekspresji – współcześni nomadzi szukają klimatu. Wybór pobytu to wyraz jego indywidualizmu, dlatego musi być on zgodny z jego oczekiwaniami. To tłumaczy, dlaczego coraz więcej osób przykłada wagę, do tego, czy miejsce, w którym będą spali, jest ekologiczne – miejsce ich zamieszkania musi być spójne z wartościami wyznawanymi na co dzień, nawet jeśli to tylko kilkudniowy pobyt. Jako inwestorzy zwracamy także uwagę na to, by miejsca, które tworzymy były także atrakcyjnie wizualnie. Dziś młodzi ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych. To oczywiste, że przykuwające uwagę elementy wystroju spowodują, że z większą ochotą umieszczą na Instagramie zdjęcie naszego hotelu – mówi Ron Ben Shahar, CEO i Inwestor Angel Poland Group.

– OVO Hilton to już kultowe miejsce na mapie Wrocławia, nie tylko pod kątem charakterystycznej architektury, ale także tego, co oferuje przybyłym gościom oraz mieszkańcom miasta. Stał się miejscem spotkań w centrum miasta, skupieniem modnych lokali gastronomicznych i butików. Hotel The Granary to z kolei przykład na to, jak można stworzyć wyjątkowy klimat miejsca. Ten butikowy hotel powstały w dawnym spichlerzu. Słynie z rewelacyjnej kuchni za sprawą restauracji Mennicza Fusion, która jest znanym punktem na kulinarnej mapie Wrocławia – dodaje Natalia Sawicka, dyrektor sprzedaży i marketingu Angel Poland Group we Wrocławiu.

Inwestorzy tworzą coraz częściej tzw. soft brands. Zgłaszają się do znanych sieci hotelowych z gotowym konceptem miejsca, uwzględniającym lokalne uwarunkowania.

- Dziś tego typu miejsca projektowane są pod lokalną społeczność oraz lokalizację. Nie możemy oderwać się od tego kontekstu i kopiować te same rozwiązania. Z tą myślą powstała butikowa marka należąca do Marriott – Autograph Collection, do którego należy powstający w Krakowie Stradom House – mówi Małgorzata Nowodworska, dyrektor sprzedaży i marketingu Angel Poland Group w Krakowie. – Pomimo iż należy on do znanej sieci, cała koncepcja jest spójna z miejscem, w którym się znajduje i hotel stanie się marką samą w sobie, a przede wszystkim będzie jedyny w swoim rodzaju. W Stradom House wdrażamy bardzo istotny dla przyrody trend plastic free, funkcjonować będzie równie kompostownik jako doskonały sposób na produkcję zdrowego nawozu do roślin ogrodniczych, który będzie wykorzystywany w ogrodzie na terenie hotelu – planujemy tam hodować m.in. zioła na potrzeby naszej restauracji The Kitchen. Nie zapominamy o faunie i tym samym pojawią się ule oraz domki dla owadów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.