Partnerzy portalu
10. urodziny Starbucks w Polsce pod znakiem ekologii fot. materiały prasowe

10. urodziny Starbucks w Polsce pod znakiem ekologii

Autor: www.horecatrends.pl Data: 16 maja 2019 08:42

- W ciągu ostatnich 10 lat Starbucks odnalazł stałe miejsce w sercach tysięcy Polaków. Jesteśmy obok nich i razem z nimi w trakcie najważniejszych wydarzeń ich życia, jako trzecie miejsce między pracą a domem. To dla nas niezwykle ważne, dlatego też nie przestajemy się rozwijać i planujemy kolejne otwarcia w Polsce – mówi Adam Mularuk, Prezydent marki Starbucks CE w firmie AmRest Coffee.

Z okazji swoich 10. urodzin w Polsce, marka przygotowała dla swoich fanów konkurs prowadzony za pośrednictwem kanałów społecznościowych, w którym do zdobycia jest 10  unikalnych tumblerów z limitowanej, złotej edycji z grawerem „10 lat Starbucks w Polsce”. Jednak to nie koniec niespodzianek! 17 maja Starbucks w całej Polsce rozda swoim Gościom za darmo aż 10 tysięcy kubków wielorazowego użytku (ang. reusable cups)! W ten sposób marka ma zamiar podziękować Polakom za 10 spędzonych wspólnie lat. Jest to również część prowadzonej w Polsce od 10 lat i cieszącej się coraz większą popularnością akcji „Bring Your Own Tumbler”, która szerzy proekologiczne praktyki wśród Gości kawiarni, zachęcając ich do ograniczenia zużycia jednorazowych kubków. W ramach akcji każdy Gość kawiarni Starbucks, który zdecyduje się na zakup dowolnego napoju we własnym kubku, otrzymuje zniżkę 1 zł.

- 10. urodziny Starbucks w Polsce to dla nas wyjątkowa okazja, dlatego postanowiliśmy ją uczcić wspólnie z naszymi Gośćmi – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Wręczając im 10 tysięcy reusable cups chcemy powiedzieć: „Dziękujemy za wspólnie spędzony czas”. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Starbucks od lat angażuje się w działania na rzecz środowiska. W 2018 roku marka jako pierwsza w branży zadeklarowała wycofanie z kawiarni do 2020 roku plastikowych słomek. Firma jest też założycielem oraz członkiem Konsorcjum NextGen Cup (wraz z McDonald’s, OpenIDEO oraz Closed Loop Partneres), będącego organizatorem projektu NextGen Cup Challenge, którego celem jest opracowanie nowego rodzaju kubka papierowego, całkowicie zdatnego do recyklingu. Partnerami wspierającymi inicjatywę są marki The Coca-Cola Company, Yum!, Nestlé oraz Wendy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz