Partner portalu
4F CAFÉ - koncept ma łączyć rynek gastronomii i zakupów 4FCAFÉ to nowe miejsce na mapie Warszawy/ fot. materiały prasowe

4F CAFÉ - koncept ma łączyć rynek gastronomii i zakupów

4FCAFÉ to nowe gastro-miejsce na mapie Warszawy, to multifunkcyjna przestrzeń będąca  połączeniem kawiarni serwującej zdrowe dania ze strefą warsztatową i fitness, a także  nowoczesną przestrzenią zakupową: showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online. To odpowiedź marki na spadającą popularność centrów handlowych i chęć tworzenia wokół marki zaangażowanej społeczności.

Autor: www.horecatrends.pl/ informacja prasowa Data: 01 października 2020 15:28

4FCAFÉ – lokal w centrum warszawskiej dzielnicy biznesowej jest propozycją na spotkania ze znajomymi, lunch w przerwie w pracy czy chwilę regeneracji po treningu.

Funkcje gastronomiczne uzupełni program spotkań ze specjalistami świata sportu oraz wspólne  treningi. Pierwszy punkt nowej sieci jest także pierwszym krokiem Grupy OTCF – właściciela marki 4F - w stronę nowego postrzegania rynków gastronomii i zakupów: połączenia obu stron stylu życia w  jednym miejscu.

Ważną funkcją nowej kawiarni będzie pick-up point, showroom i sklep. Takie rozwiązanie gwarantuje  zupełnie nową jakość zakupów – na spokojnie, w przyjemnej atmosferze, przy kawie czy lunchu.  Tu, klienci realizujący zakupy online, będą mogli po prostu kupić ubrania, odebrać zamówione produkty, ale także na spokojnie je przymierzyć i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które zdecydują się kupić.

Menu 4FCAFÉ tworzy bogaty wybór kaw – od klasyków po wydanie 4F PRO, wzbogaconych proteinami – a także świeżo wyciskanych soków, smoothie i naparów. 

Serwowane posiłki zostały zaprojektowane przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek  pełnych kompozycji zdrowych składników. Od słodkich śniadaniowych owsianek przez lunchowe  sałatki po sycące lunche – 4FCAFÉ to kompleksowe menu zbilansowanej diety. Dostępne jest także  rozwiązanie MIX & MATCH, które pozwala gościom na tworzenie spersonalizowanych bowli z ulubionych składników.

Śniadanie serwowane jest przez cały dzień, w tym kanapki przygotowane na pieczywie proteinowym, śniadaniowe gofry i sałatki. Poza daniami stworzonymi dla zdrowej, wymagającej czy sportowej diety, w menu znalazły się także ponadczasowe klasyki: kanapki na pełnoziarnistym pieczywie czy potrawy z jaj, przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów.

Idea 4FCAFÉ zrodziła się poprzez poszukiwanie przez firmę holistycznych rozwiązań dla świadomych  konsumentów. Koncept kawiarni sieciowej bierze pod uwagę potrzebę pierwszego wyboru – odżywianie - zaspokaja ją w formie dopasowanej do współczesnych odbiorców, czyli gości dbających o zdrowie i aktywny styl życia, a także tych, którzy cenią sobie zakupy w miłej atmosferze. Od powstania koncepcji do otwarcia lokalu Grupa OTCF potrzebowała trzech miesięcy.

Spółka wierzy, że właśnie poprzez modernizację modelu biznesowego może uzyskać stabilizację w  zmieniającym się świecie. Kompleksowa transformacja OTCF obejmuje wewnętrzne działania operacyjne, jak również te dotyczące relacji z klientami – czyli komunikację i edukację. CEO nowej sieci kawiarni jest Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF.

- Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport.  Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie.  Tym właśnie jest 4FCAFÉ! To więcej niż tylko kawiarnia. To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą odbywać się warsztaty, spotkania z dietetykami czy też sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą coś znacznie więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami - mówi Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF.

Pierwsza kawiarnia 4FCAFÉ będzie działać od 8 października 2020 r. na ul. Konstruktorskiej 12 w  Warszawie. Kolejne lokale 4FCAFÉ zostaną otwarte w Warszawie jeszcze w tym roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.