Sieć the White Bear Coffee otworzyła swoją pierwszą kawiarnię w Warszawie. Lokal, działający na zasadach franczyzowych, mieści się przy ul. Marszałkowskiej 64.
Sieć the White Bear Coffee coraz śmielej rusza w Polskę. Po kawiarniach w Giżycku, Suwałkach i Ostrowie Wielkopolskim przyszedł czas na Warszawę. Lokal w stolicy został otwarty pod koniec grudnia minionego roku i działa w ramach franczyzy.
– Zdecydowaliśmy się na koncept the White Bear Coffee, ponieważ nie jest to kolejna sieciówka, do której wpada się po kawę na wynos. Marka ujęła nas swoją osobowością, sposobem budowania relacji z gośćmi, całym aspektem wizualnym i doskonałej jakości produktem. Warszawa to trudny rynek, jednak wierzymy, że dzięki tak dopracowanemu modelowi biznesowemu, odniesiemy na nim sukces – mówi Łukasz Kowalewski, współwłaściciel kawiarni the White Bear Coffee w Warszawie.
W 2022 roku sieć pod szyldem białego niedźwiedzia powiększyła się o 5 punktów. W nowym roku sieć ma w planach otwarcie kolejnych lokali, w tym w Lublinie i Krakowie.
– Obecnie prowadzimy kilka zaawansowanych rozmów z przedsiębiorcami, którzy są na etapie poszukiwania odpowiedniej lokalizacji. Dodatkowo wprowadziliśmy do oferty trzy nowe modele współpracy – point, okno oraz riksza. Charakteryzują się one niższą kwotą inwestycji, dają możliwość działalności sezonowej lub eventowej. To elastyczna oferta, dopasowana do potrzeb nowej grupy franczyzobiorców – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.
Marka the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Obecnie liczy już 9 kawiarni własnych i franczyzowych.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.