×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Brad Pitt został ambasadorem marki De’Longhi
De’Longhi, producent ekspresów do kawy, ruszył z międzynarodową kampanią z udziałem Brada Pitta jako ambasadora marki. / fot. materiały prasowe

Brad Pitt został ambasadorem marki De’Longhi

Autor: www.portalspozywczy.pl Data: 07 września 2021 17:18

De’Longhi, producent ekspresów do kawy, ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią “Something Perfetto”. Ambasadorem marki został aktor - Brad Pitt.

W spocie widz może zobaczyć wycinek z dnia Brada Pitta. Od porannego kupna ziaren kawy, przez podróż motorem trasą widokową u wzgórz otaczających Los Angeles, aż po tankowanie na stacji benzynowej, gdzie jest kuszony zapachem kawy - przez cały czas oczekując tego upragnionego momentu powrotu do domu i relaksu przy pysznym cappuccino.

Brad Pitt perfetto ambasadorem

- Wierzymy, że Brad Pitt jest idealnym ambasadorem marki. Jego styl i charakter świetnie oddają ducha De’Longhi, którego można określić jako śmiały i międzynarodowy, ale jednocześnie elegancki i wyszukany - mówi CEO De’Longhi Massimo Garavaglia.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wybór Brada Pitta było podyktowany czymś więcej niż chęcią angażu do projektu międzynarodowej gwiazdy. Pitt jest uznanym aktorem i producentem zaangażowanym w walkę o ochronę klimatu, kolekcjonerem sztuki, miłośnikiem architektury i designu. Przede wszystkim jednak roztacza wokół siebie atmosferę tajemnicy pomimo światowej sławy. Ta nuta niedopowiedzenia jest też obecna w brand identity De’Longhi - firmy przywiązanej do swoich włoskich korzeni, pełnej zamiłowania do harmonii i elegancji, która wymyka się stereotypom i jest dostępna na całym świecie.

 

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz