De’Longhi, producent ekspresów do kawy, ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią “Something Perfetto”. Ambasadorem marki został aktor - Brad Pitt.
W spocie widz może zobaczyć wycinek z dnia Brada Pitta. Od porannego kupna ziaren kawy, przez podróż motorem trasą widokową u wzgórz otaczających Los Angeles, aż po tankowanie na stacji benzynowej, gdzie jest kuszony zapachem kawy - przez cały czas oczekując tego upragnionego momentu powrotu do domu i relaksu przy pysznym cappuccino.
- Wierzymy, że Brad Pitt jest idealnym ambasadorem marki. Jego styl i charakter świetnie oddają ducha De’Longhi, którego można określić jako śmiały i międzynarodowy, ale jednocześnie elegancki i wyszukany - mówi CEO De’Longhi Massimo Garavaglia.
Wybór Brada Pitta było podyktowany czymś więcej niż chęcią angażu do projektu międzynarodowej gwiazdy. Pitt jest uznanym aktorem i producentem zaangażowanym w walkę o ochronę klimatu, kolekcjonerem sztuki, miłośnikiem architektury i designu. Przede wszystkim jednak roztacza wokół siebie atmosferę tajemnicy pomimo światowej sławy. Ta nuta niedopowiedzenia jest też obecna w brand identity De’Longhi - firmy przywiązanej do swoich włoskich korzeni, pełnej zamiłowania do harmonii i elegancji, która wymyka się stereotypom i jest dostępna na całym świecie.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.