Coffeedesk i Zjedz.my łączą siły dla klientów biznesu HoReCa Obie firmy pochodzą z Zachodniopomorskiego i obsługują kawiarnie, restauracje i hotele z całej Polski. Fot. Materiały prasowe

Coffeedesk i Zjedz.my łączą siły dla klientów biznesu HoReCa

Autor: KG/horecatrends Data: 21 lutego 2022 12:15

Aplikacja rezerwacyjna Zjedz.my oraz kawowy omnichannel Coffeedesk nawiązały współpracę. Cel: wspólne pozyskiwanie i obsługiwanie biznesu HoReCa. Obie firmy pochodzą z Zachodniopomorskiego i obsługują kawiarnie, restauracje i hotele z całej Polski.

Marka Coffeedesk kojarzona jest przede wszystkim jako e-commerce i showroomy kawiarniane. Jednak to sprzedaż hurtowa i obsługa HoReCa generuje 66% zysku kołobrzeskiej spółki - czytamy w komunikacie prasowym.

Jak zarabiać na sprzedaży kawy

Klientami biznesowymi Coffeedesk są kawiarnie, restauracje, hotele, sieci handlowe, hurtownie czy e-sklepy z kawą w Polsce oraz za granicą. Branży HoReCa kawowy omnichannel dostarcza 2700 produktów w tym specjalistyczny sprzęt związany z prowadzeniem lokali gastronomicznych, m.in. ekspresy kawowe, piece do wypału ziarna czy Hard Tanki.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Współpraca ze Zjedz.my pozwoli Coffeedesk powiększyć portfolio klientów w Polsce, dając właścicielom lokali możliwość poszerzenia menu o modne wśród konsumentów napoje, jak kawa specialty czy cold brew. Pomożemy też podnieść jakość serwowania kawy - doradzając w jaki sposób od podstaw zbudować kawiarniane zaplecze lokalu -  mówi Kamil Kwietniewski szef sprzedaży B2B na Polskę w Coffeedesk.

Społeczność restauratorów i gości

Eksperckie doradztwo Coffeedesk jest kluczową korzyścią, którą zyskają partnerzy Zjedz.my. Portal pomaga restauracjom i kawiarniom w zarządzaniu usługami w lokalu, zwłaszcza rezerwacją stolików, w zamawianiu online i budowaniu społeczności z konsumentami.

 - Mamy z Coffeedesk zbieżną wizję. Jesteśmy przekonani, iż dzięki współpracy restauratorzy korzystający ze Zjedz.my otworzą się na kawę w najlepszym jej wydaniu, poszerzą asortyment i zyskają specjalistyczną wiedzę. Czekamy również na nowe kawiarnie, które dzięki naszemu serwisowi otrzymają dostęp do najnowocześniejszego systemu rezerwacji, zintegrowanego z wyszukiwarką Google - komunikuje Team Zjedz.my.

Upodobania gości lokalu można monitorować

Partnerzy Zjedz.my mogą korzystać z: integracji serwisu z wyszukiwarką Google, pozwalającą na rezerwację bezpośrednio z wyników wyszukiwania lokalu, narzędzi marketingowych takich, jak zaawansowane statystyki rezerwacji, generowanie kodu QR menu, widgety na stronę www. Narzędzie umożliwia monitorowanie upodobań gości lokalu oraz ich zachowania. Budowana na bieżąco baza marketingowa i narzędzia analityczno-reklamowe, pozwalają zoptymalizować czas i koszty reklamy lokalu. Z perspektywy konsumenta Zjedz.my jest aplikacją, dzięki której użytkownik wyszukuje i wybiera kawiarnię czy restaurację  na podstawie lokalizacji czy  preferencji kulinarnych.

Klienci biznesowi obu firm uzyskają dedykowanych opiekunów klienta, a także bonusy z okazji nawiązania współpracy Coffeedesk i Zjedz.my. Jednym z pierwszych projektów edukacyjnych będzie webinar na temat hurtowej produkcji cold brew 1 marca 2022 o g. 13.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz