Partnerzy portalu
Coffeedesk zadowolony z wyników trzeciego kwartału 2020 roku Coffeedesk zadowolone z wyników trzeciego kwartału 2020 roku

Coffeedesk zadowolony z wyników trzeciego kwartału 2020 roku

Pomimo pandemii trzeci kwartał 2020 roku okazał się rekordowym dla All Good SA, właściciela marki Coffeedesk, kawowego omnichannelu z Kołobrzegu. Zarówno przychody, jak i liczba klientów detalicznych wzrosły o niemal 50 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Spółka opublikowała raport podsumowujący trzeci kwartał mijającego roku.

Autor: horecatrends.pl Data: 18 grudnia 2020 10:51

- Trzeci kwartał 2020 to wyjątkowy okres tego roku. Były to jedyne miesiące od momentu ogłoszenia pandemii, w których życie społeczne oraz handel mogły funkcjonować w miarę stabilnie. Dla nas był to rekordowy kwartał. Liczba zamówień i klientów detalicznych wzrosła o połowę w porównaniu do Q3 2019. Eksport w kategorii brandów strategicznych także zanotował ponad 50% wzrostu przychodu - mówi Łukasz Wichłacz CEO i współwłaściciel Coffeedesk.

W raporcie przygotowanym na potrzeby inwestorów spółki, pozyskanych w ramach akcji crowdfundingowej, All Good SA informuje o ponad 19 milionach złotych przychodów ze sprzedaży w trzecim kwartale 2020 oraz o zysku na działalności operacyjnej na poziomie ponad 730 tys. złotych. EBIDTA firmy wyniosła ponad 850 tys. zł.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pomiędzy lipcem a wrześniem wzrosły również przychody butikowej sieci kawiarni, należącej do spółki - w porównaniu do trzeciego kwartału 2019, przychody ze sprzedaży w showroomach wzrosły o blisko 30 proc. Łukasz Wichłacz tłumaczy to zjawisko w oparciu o badania przeprowadzone przez Allegra World Coffee Portal

- Według sondaży przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii tuż po złagodzeniu restrykcji, 55% respondentów wybrało ulubioną kawiarnię jako swoją pierwszą destynację. To druga najpopularniejsza odpowiedź - kawiarnie nieznacznie wyprzedziła tylko wizyta u rodziny i przyjaciół! W naszych showroomach na własne oczy przekonaliśmy się, jak silna była tęsknota za chwilą spędzoną z kawą - dodaje CEO Coffeedesk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.