Partnerzy portalu
Coffeedesk ze wzrostem w I półroczu 2021 Coffeedesk powstał w 2011 roku w Kołobrzegu

Coffeedesk ze wzrostem w I półroczu 2021

Coffeedesk przedstawił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku i zapowiedział drugą emisję akcji w ramach crowdfundingu udziałowego.

Autor: horecatrends.pl Data: 02 września 2021 10:11

Kluczowymi kanałami sprzedaży dla spółki są platformy internetowe B2C i B2B. Firma upatruje ich dalszego rozwoju w inwestycjach w nowoczesne technologie, takie jak automatyzacja marketingu, dynamiczny pricing, personalizacja, rekomendacje zakupowe wspierane przez sztuczną inteligencję czy zaawansowane systemy CRM. Nowa platforma B2C powstaje w otwartym systemie Shopware. W B2B firma zdecydowała się na wdrożenie systemu lidera rynku: Salesforce.

Rozwój narzędzi eCommerce ma umożliwić zwiększenie przychodów, zapewnić wzrost zaangażowania klientów i sprawić, że będą wracać po kolejne zakupy.

Coffeedesk powstał w 2011 roku w Kołobrzegu z inicjatywy trzech młodych pasjonatów kawy: Łukasza Wichłacza i Marcina oraz Jacka Gardzielików. Firma sprzedaje kawę, herbatę i akcesoria dla baristów przez platformy internetowe B2C i B2B, posiada także sieć stacjonarnych showroomów, które pełnią rolę zarówno kawiarni, jak i miejsc szkoleniowych, punktów odbioru oraz sklepów z kawą.

W ofercie Coffeedesk jest dziś ponad 4100 produktów z segmentu specialty, firma ma wyłączność na sprzedaż kaw światowych marek, w tym Bialetti czy Hario, a z serwisu coffeedesk.pl korzysta prawie 65 000 aktywnych klientów. Długofalowym celem firmy jest stworzenie kawowej społeczności łączącej producentów, importerów, palarnie i klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.