Partnerzy portalu
Costa Coffee wystartowała z kolejną odsłoną kampanii Costa Coffee Home Edition Costa Coffee przygotowała kolejną odsłonę kampanii Costa Coffee Home Edition, fot. materiały prasowe

Costa Coffee wystartowała z kolejną odsłoną kampanii Costa Coffee Home Edition

Właśnie zaczęła się kolejna odsłona kampanii Lepszy początek z Costa Coffee wspierającej wprowadzenie na rynek nowych produktów Costa Coffee Home Edition. Osią komunikacji są działania digitalowe i telewizyjne wsparte kampanią outdoorową.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 13 listopada 2020 12:06

Costa Coffee Home Edition to nowa propozycja od Costa Coffee. Wszystkie ziarna pochodzą z upraw z Certyfikatem Rainforest Alliance. Costa Coffee Home Edition jest dostępna jako kawa ziarnista, mielona i w kapsułkach. Można ją kupić w 3 opcjach wagowych: 200 g, 500 g i 1 kg, w osiedlowych sklepach, dużych marketach, kawiarniach Costa Coffee oraz przez internet z dostawą do domu. Na półkach sklepowych kawy wyróżniają się nowoczesnymi opakowaniami, na których można znaleźć informacje na temat profilu sensorycznego oraz ikonki, które podpowiadają, w jaki sposób podawać kawę.

Ogólnopolska kampania promująca Costa Coffee Home Edition obejmuje działania digitalowe
i emisję 8-sekundowych spotów sponsoringowych. Od początku listopada można je obejrzeć przed rozpoczęciem i po zakończeniu programów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, TVP czy Polsat Film. Intensywna obecność nowego produktu w internecie i TV wsparta jest także reklamami na billboardach oraz citilightach zlokalizowanych w centrum Warszawy.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Celem wszystkich działań komunikacyjnych jest budowanie świadomości marki, szerokiej oferty oraz jakościowych benefitów produktu. Motywem przewodnim kampanii jest hasło Lepszy początek z Costa Coffee Home Edition oraz idea CO STAnowi o… – seria kreatywnych pytań, na które odpowiadają jakościowe i smakowe właściwości COSTA COFFEE w wersji do domu. Każdy z visuali prezentuje również podstawowe warianty produktu.

- W ramach ogólnopolskiej kampanii konsumenckiej chcemy  poinformować o tym, iż kawę Costa Coffee możemy przygotować we własnym domu. Costa Coffee w wersji do domu to 4 różne mieszanki kaw o szerokim wachlarzu smaków i aromatów, które zaspokoją gusta najbardziej wymagających konsumentów.  To także idealna propozycja na lepszy początek dnia! – mówi Sebastian Gugała, Coffee Marketing Manager w Coca-Cola HBC Polska.

Za strategię, kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR w obszarze strategii mediowej, media relations i branded content prowadzi agencja Big Picture.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.