Partnerzy portalu
Cukiernia Sowa otwiera kolejny lokal w Toruniu Cukiernia Sowa otwiera kolejny lokal w Toruniu; fot. mat. pras.

Cukiernia Sowa otwiera kolejny lokal w Toruniu

Autor: oprc. AW Data: 15 lipca 2022 07:23

20 lipca otworzy się kolejna Cukiernia Sowa. Nowa cukiernia powstaje w Toruniu, przy ul. Broniewskiego 61-63. To 166 sklep tej marki.

Cukiernia Sowa w Toruniu

W Toruniu funkcjonuje już sześć lokali pod szyldem Cukierni Sowa, w tym także obiekt restauracyjny oraz apartamenty.

Kolejny adres sieci w Toruniu to Broniewskiego 61-63, czyli Park Handlowy S1. W Cukierni Sowa pod tym adresem znajdzie się szeroki asortyment - słodkości, ręcznie robiona galanteria czekoladowa, kawa z własnej palarni oraz chrupiące pieczywo prosto z pieca. W ofercie będą dostępne także różnorodne propozycje z menu lunchowego, m.in. kanapki, bajgle, sałatki i pasty. Nie zabraknie też lodów, które także powstają w Bydgoszczy według autorskich receptur.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowo otwarta cukiernia będzie 166 sklepem sieci Cukiernia Sowa i jednocześnie siódmym słodkim punktem tej marki na mapie Torunia. Cukiernia Sowa  w Parku Handlowym S1 (ul. Broniewskiego 61-63) będzie czynna siedem dni w tygodniu.

Cukiernia Sowa: Strategia rozwoju

- Od początku naszej działalności produkcję opieramy na najlepszej jakości składnikach, które w większości pozyskujemy od lokalnych dostawców. Rocznie do wyprodukowania słodkich wyrobów oraz chrupiącego pieczywa wykorzystujemy 330 ton cukru, ponad osiem milionów jajek i 480 ton mąki pszennej. Jednocześnie niezmiennie dbamy o to, aby produkcja bazowała na ręcznym rzemiośle - mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa Sp. z o.o.

- Nasza strategia rozwoju firmy zakłada dwa nieodłączne procesy - otwieranie kolejnych lokali oraz nieustanną pracę nad poszerzaniem asortymentu i dostosowywaniem go do potrzeb naszych Klientów. To właśnie takie podejście sprawia, że jednocześnie inwestujemy w nowe sklepy i rozbudowujemy profesjonalną flotę samochodową, ale też monitorujemy sprzedaż, wprowadzamy nowe smaki i wyroby, a także poszerzamy ofertę o nowe segmenty, takie jak kawa z własnej palarni czy asortyment lunchowy - dodaje Michał Sowa. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz