Partnerzy portalu
Dobro&Dobro rozwija franczyzę i buduje nową markę Dobro&Dobro rozwija franczyzę i buduje nową markę / fot. materiały prasowe

Dobro&Dobro rozwija franczyzę i buduje nową markę

– Obecnie mamy 5 naszych kawiarni, a pozostałe działają na zasadzie franczyzy. Natomiast przeglądamy dalej rynek i szukamy miejsc w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, w których będziemy mogli otwierać kolejne lokale – powiedziała portalowi horecatrends.pl Inna Yarova, współwłaścicielka sieci kawiarni Dobro&Dobro Cafe.

Autor: Jakub Szymanek/horecatrends.pl Data: 07 maja 2021 12:25

Horecatrends.pl: Sporo kawiarni Dobro&Dobro Cafe działa na zasadzie franczyzy. Skąd pomysł na działania franczyzowe?

Inna Yarova, Dobro&Dobro Cafe: Nigdy nie reklamowaliśmy franczyzy. Informacje na temat franczyzy nie tak dawno opublikowaliśmy na naszej stronie internetowej, a zapytania o franczyzę już wcześniej pojawiały się i stąd nasza decyzja, żeby rozwijać się na takich zasadach. Obecnie mamy 5 naszych kawiarni, a pozostałe działają na zasadzie franczyzy. Natomiast przeglądamy dalej rynek i szukamy miejsc w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, w których będziemy mogli otwierać kolejne lokale.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czyli możemy stwierdzić, że sieć rośnie w siłę?

W lutym tego roku obchodziliśmy 5. urodziny naszej działalności, ale póki co jesteśmy małą siecią w porównaniu np. z Green Caffe Nero czy Costa Coffee.

Poza kawiarniami rozwijają Państwo także drugą markę Sushi&Sushi Cafe. Skąd pomysł na taki koncept?

Zauważyliśmy, że w 2020 roku każda porządna kawiarnia robiła kanapki, pierogi, sałatki itp. Zwróciliśmy uwagę, że dużo u nas w kawiarniach sprzedawało się właśnie kanapek i croissantów w opcji na wynos. Od zawsze myśleliśmy też o tym, że gastronomia jest tym sektorem, w którym trzeba się ciągle rozwijać i pomyśleliśmy, że warto jeszcze coś więcej zrobić z jedzeniem i rozwijać pod swoim logo.

W czerwcu ubiegłego roku wystartowaliśmy z pierwszym punktem przy ul. Pańskiej w Warszawie. Stawiamy na dostawy i to rośnie. Od lipca do teraz mamy cały czas coraz więcej klientów. I walczymy o nowych, a każdy kto spróbuje raz naszego sushi, zostaje z nami. Można zatem stwierdzić, że projekt przyjął się i jest bardziej stabilny w prowadzeniu biznesu niż kawiarnie. W kawiarniach jest ciężej o klienta, nie zawsze w zależności od pogody każdy przyjdzie na kawę, a na sushi w dostawie wszyscy się skuszą o każdej porze.

Czy tak jak w przypadku kawiarni planują Państwo sieć lokali z sushi?

We wrześniu 2020 roku otworzyliśmy kolejny lokal w Warszawie, tym razem w formie Dark Kitchen przy ul. Wołoskiej na Mokotowie. Z kolei od grudnia 2020 r. zaczęła działać nasza pierwsza franczyza sushi na granicy Bemowa i Bielan w Warszawie, a w lutym tego roku otworzyliśmy lokal z sushi w Krakowie. I mogę powiedzieć, że podpisaliśmy już kolejne umowy franczyzowe na sushi w Poznaniu i we Wrocławiu.

Czyli kolejna sieć rośnie w siłę?

Można tak powiedzieć. Mamy nadzieję, że projekt będzie rozwijać się.

Czytaj więcej: Polska sieć kawiarni chce podbić Europę (duży wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.