Partner portalu
Dwie białostockie marki gastronomiczne łączą siły. Rusza sieć kawiarni Białe Niedźwiedzie fot. materiały prasowe

Dwie białostockie marki gastronomiczne łączą siły. Rusza sieć kawiarni Białe Niedźwiedzie

Koku Sushi dysponuje sprawdzonym modelem franczyzowym, Mobilny Barista zaś wiedzą o polskim rynku kawy. W wyniku fuzji powstanie franczyzowa sieć kawiarni – the White Bear Coffee.

Autor: www.horecatrends.pl/pr Data: 28 lutego 2019 11:45

- Skąd taka nazwa? Ponieważ wywodzimy się z miasta, które większości Polaków kojarzy się z białymi niedźwiedziami i polskim biegunem zimna – mówi Olechno, współwłaścicielka marki Koku Sushi. – Poza tym misiek to miły zwierzak i na dodatek łasuch. 

Wszystko dzieje się szybko. Niewiele czasu minęło od pomysłu i pierwszych rozmów, a już jest gotowa koncepcja.

 - Tworzymy nową silną markę sieci kawiarni w Polsce. Grupę docelową stanowią miejscowości średniej wielkości. Nasz model biznesowy skierowany jest do miast liczących od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców. Uważamy, że istnieje duża nisza w tym właśnie segmencie rynku. Widzimy to na przykładzie rozwoju sieci sushi barów - wyjaśnia Urszula Olechno z Koku Sushi.

Według przedstawicieli obydwu firm, pomysł skazany jest na sukces. Koku Sushi, ieć bsarów sushi, do wspólnego banku wkłada doświadczenie w budowaniu efektywnego systemu franczyzowego, kontroli i utrzymania jakości, sprawdzone metody marketingu i promocji. Koku prowadzi obecnie 22 lokale w całej Polsce, do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych sześciu. Mobilny Barista, firma uchodząca za kawowego eksperta, dorzuca znajomość rynku kawy, zaplecze sprzętowe i szkoleniowe. Marka znana jest z realizacji fachowych warsztatów i szkoleń dla profesjonalnych baristów oraz osób amatorsko pasjonujących się kawą.

Powstająca palarnia kawy the White Bear oraz show room urządzeń niezbędnych do otwarcia kawiarni, gdzie znajdą się np.: młynki do kawy, ekspresy, gwarantuje konkurencyjne ceny, a co za tym idzie niższy wkład początkowy na otwarcie biznesu franczyzowego.

- Nasza kawiarnia serwować będzie kawę ze specjalnie skomponowanej mieszanki najwyższej jakości ziaren, stworzonej tylko i wyłącznie na potrzeby naszej sieci. Dużym atutem punktów franczyzowych będzie możliwość zakupienia swojej ulubionej kawy również do domu. Nasi bariści chętnie doradzą, jaką kawę dobrać do poszczególnych metod parzenia oraz urządzeń, w których będzie przygotowywana – wyjaśnia Marcin Zalewski.

W the White Bear Coffee oprócz kawy przyrządzanej na wiele sposobów, będzie można spróbować słodkości: ciast, deserów, świeżo wyciskanych soków. Ale nie tylko. W kawiarni będą też serwowane quiche, tarty oraz kanapki.

Czego możemy spodziewać się po sieci kawiarni the White Bear Coffee? U Niedźwiedzi ma być słodko, pysznie, pastelowo i przytulnie. Pomysłodawcy stawiają na jakość, powtarzalność produktu, wyszkolony personel, nowoczesny design kawiarni oraz sprawdzony model sieciowego zarządzania.

Pierwszy wzorcowy lokal the White Bear Coffee powstanie w czerwcu w centrum Białegostoku. Jeśli zostanie dobrze przyjęty, Niedźwiedzie wyruszą stąd na podbój Polski. Twórcy sieci mają nadzieję, że kolejne kawiarnie powstaną jeszcze w tym roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.