Partnerzy portalu
Fit Cake: co piąte zapytanie o franczyzę pochodzi z zagranicy Fit Cake planuje rozwój franczyzy za granicą. Fot. Materiały prasowe F

Fit Cake: co piąte zapytanie o franczyzę pochodzi z zagranicy

Autor: KG/horecatrends Data: 24 stycznia 2022 11:55

Fit Cake zwiększył o 100 proc. liczbę punktów franczyzowych - na terenie Polski działa ich teraz 50. Stworzył nowy system franczyzowy – Fit Cake Flex. Wprowadził na rynek trzy nowe submarki.

Jak podaje w komunikacie prasowym Fit Cake, firma coraz odważniej patrzy też na Zachód Europy, gdyż co piąte zapytanie dotyczące uruchomienia kolejnej franczyzy pochodzi z zagranicy.

- Na razie, w dobie pandemicznych ograniczeń jesteśmy dość ostrożni i staramy się jak najlepiej przygotować do ekspansji zagranicznej - mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

I dodaje: - Podpisaliśmy już umowy z partnerami z kliku krajów. Mam więc nadzieję, że wkrótce ruszą kawiarnie Fit Cake w Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

Nowe submarki

W 2021 roku Fit Cake wzbogacił swoją, ofertę aż o trzy nowe submarki - najpierw wegańskie lody (Fit Ice Cream), potem Keto Cake, a ostatnio Fit Cream. To zestaw słodkich kremów orzechowych i czekoladowych, inspirowanych smarowidłami znanych marek, ale o niższej kaloryczności.

Marka cały czas pracuje też nad nowymi produktami. Przed świętami Bożego Narodzenia wyprodukowała w swoich manufakturach fit czekolady - bez cukru i glutenu (niektóre są także bez laktozy). Ewelina Choińska, uznana już autorka przepisów na dietetyczne słodycze, obmyśla właśnie efektowne i zdrowe propozycje na tłusty czwartek.

Elastyczna franczyza

Nowości oraz licząca już kilkadziesiąt pozycji, rozbudowała lista fit produktów: ciast bez cukru, bezglutenowych tortów, deserów w słoiczkach czy funkcjonalnych batonów spowodowała, że właściciele sieci zdecydowali się w minionym roku na nowotarski system franczyzowy - Fit Cake Flex.

- Zdaliśmy sobie sprawę, że musimy być jeszcze bardziej elastyczni, by się uodpornić na nieoczkiwane zmiany, lockdowny itd. Daliśmy więc potencjalnym franczyzobiorcom większy wybór. Otworzyliśmy przed nimi koszyk z różnymi opcjami (także menu), z których mogli wybrać to, co dla każdego z nich najkorzystniejsze - wyjaśnia Rafał Kościuk.

Czytaj też: Fit Cake wprowadza nowy system franczyzowy

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • lokla

    tak , baju , baju , artykuł wszystko zmiesci