– Stworzyliśmy nową markę KetoCake i jesteśmy na etapie kolejnej marki NutCreme, czegoś w rodzaju Nutelli – powiedział Rafał Kościuk, twórca systemu franczyzowego Fit Cake, podczas debaty EEC 2021 Rynek franczyzy w Polsce.
– Przedsiębiorcy mają czasem problem, żeby w ogóle zacząć biznes i nie wiedzą, co po kolei trzeba robić, a franczyza jest z jednej strony bezpieczną opcją biznesu, a poza tym to gotowy przepis, który pokazuje co robić po kolei – mówił podczas debaty "Rynek franczyzy w Polsce" Rafał Kościuk, twórca systemu franczyzowego Fit Cake.
Jak mówił podczas debaty EEC 2021, pandemia i lockdown dały jego firmie i franczyzie wiatru w żagle w kreowaniu nowych produktów.
– Stworzyliśmy np. własną aplikację, co pokazało naszym franczyzobiorcom, że ci, którzy lubią smartfony mają swoją przestrzeń. Zamknęliśmy też np. ciasto w słoiku, aby kontakt był bezdotykowy, co ułatwiło ten bezdotykowy kontakt z klientem. Wprowadziliśmy też bezpłatne dostawy na święta, żeby klient nie musiał wychodzić z domu, co okazało się atutem w sytuacji, gdy nie wiadomo, czy będzie można niedługo wyjść za domu czy nie, bo klienci kupowali wtedy więcej. Stworzyliśmy nową markę KetoCake i jesteśmy na etapie kolejnej marki NutCreme, czegoś w rodzaju Nutelli – wymieniał Rafał Kościuk.
Zob. EEC 2021: Rynek franczyzy w Polsce (relacja)
Rafał Kościuk, twórca systemu franczyzowego Fit Cake, był prelegnetem debaty Rynek franczyzy w Polsce, która odbyła się 22 września w Katowicach w ramach EEC 2021.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.