Fit Cake zamierza zainwestować 1 mln zł w innowacyjne rozwiązania technologiczne, które poprawią dystrybucję i dostępność produktów sieci.
Sieć franczyzowa Fit Cake działa od 2016 r. i oferuje fit desery i wypieki bez cukru, adresowane do osób na różnych dietach, m.in.: diabetyków, alergików, chorych na celiakię, otyłość, a także depresję, która często powiązana jest z wysokim spożyciem cukru.
Jak szacuje właściciel sieci - około 20 proc. każdej społeczności w naszym kraju stanowią osoby, poszukujące zdrowszej alternatywy dla tradycyjnych słodyczy i grupa ta z roku na rok rośnie - czytamy w komunikacie prasowym.
- Chcielibyśmy, aby nasze produkty, które zyskały już dużą renomę, były jeszcze powszechniej i łatwiej dostępne. Interesują nas więc propozycje od firm i innowatorów dotyczące nowych aplikacji internetowych, automatów vendingowych, czy systemów marketingowych, które usprawnią sprzedaż i dostawy. Zależy nam, by wpisywały się one w nurt eco i zero waste - mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake.
Dodaje, że jest otwarty na bardzo różne propozycje.
- Może ktoś nas zaskoczy pomysłem, o którym nawet nie mieliśmy wyobrażenia, a będzie idealny dla naszej sieci. Przeznaczamy na ten rozwojowy skok milion złotych. Szukamy odpowiedzialnych, choć trochę szalonych partnerów - przyznaje Kościuk.
Podkreśla jednak, że firmie nie zależy na automatyzacji samej produkcji. Fit Cake chce pozostać siecią, która sprzedaje ciasta bez cukru i fit desery wyrabiane ręcznie, na zasadzie manufaktury, w certyfikowanych punktach franczyzowych.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.