– W Polsce skupiamy się na kluczowym dla marki sektorze gastronomicznym. Chcemy, by nasza kawa była dostępna w najlepszych hotelach i restauracjach – powiedział Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza.
Jaka jest strategia działania marki w 2021 roku na polskim rynku?
Polska jest strategicznym rynkiem dla Lavazzy. Istotną część naszych działań, kierując się wrodzoną pasją do pracy, ludzi i produktów, skupiamy na kluczowym dla marki sektorze gastronomicznym. Chcemy, by nasza kawa była dostępna w najlepszych hotelach i restauracjach. Sprzedaż detaliczna z kolei ma największy wpływ na pozycję Lavazzy w kraju i jej wyniki sprzedażowe. Marka dokłada wszelkich starań, aby w 2021 roku nadal zapewniać prawdziwie włoską kawę coraz bardziej uważnym polskim konsumentom, nie rezygnując z jakości, innowacyjności i przede wszystkim włoskości.
Jak oceniają Państwo rynek polski pod kątem kawy?
Picie kawy jest powszechnym nawykiem w Polsce (średnio 3 kawy dziennie). Lavazza będąca synonimem włoskości i wysokiej jakości, jest powszechnie ceniona w kraju zarówno ze względu na swoje produkty, jak i aktywacje na poziomie globalnym i lokalnym.
Czy planują Państwo w tym roku wprowadzenie nowych produktów do portfolio marki?
Jeśli chodzi o premiery, Lavazza ma w planach nowości zarówno w sektorze gastronomicznym, jak i sprzedaży detalicznej, przede wszystkim w zakresie produktów wytwarzanych w zrównoważony sposób: z troską o ich bezpośrednich twórców i terytoria, z których pochodzą W ciągu roku pojawią się również nowości w innych kategoriach.
Czytaj więcej: Polska strategicznym rynkiem dla Lavazzy (wywiad)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.