Partnerzy portalu
Gastronomia kluczowym sektorem w strategii Lavazzy Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza / fot. materiały prasowe

Gastronomia kluczowym sektorem w strategii Lavazzy

– W Polsce skupiamy się na kluczowym dla marki sektorze gastronomicznym. Chcemy, by nasza kawa była dostępna w najlepszych hotelach i restauracjach – powiedział Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza.

Autor: horecatrends.pl Data: 22 marca 2021 11:05

 Jaka jest strategia działania marki w 2021 roku na polskim rynku?

Polska jest strategicznym rynkiem dla Lavazzy. Istotną część naszych działań, kierując się wrodzoną pasją do pracy, ludzi i produktów, skupiamy na kluczowym dla marki sektorze gastronomicznym. Chcemy, by nasza kawa była dostępna w najlepszych hotelach i restauracjach. Sprzedaż detaliczna z kolei ma największy wpływ na pozycję Lavazzy w kraju i jej wyniki sprzedażowe. Marka dokłada wszelkich starań, aby w 2021 roku nadal zapewniać prawdziwie włoską kawę coraz bardziej uważnym polskim konsumentom, nie rezygnując z jakości, innowacyjności i przede wszystkim włoskości.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak oceniają Państwo rynek polski pod kątem kawy?

Picie kawy jest powszechnym nawykiem w Polsce (średnio 3 kawy dziennie). Lavazza będąca synonimem włoskości i wysokiej jakości, jest powszechnie ceniona w kraju zarówno ze względu na swoje produkty, jak i aktywacje na poziomie globalnym i lokalnym.

Czy planują Państwo w tym roku wprowadzenie nowych produktów do portfolio marki?

Jeśli chodzi o premiery, Lavazza ma w planach nowości zarówno w sektorze gastronomicznym, jak i sprzedaży detalicznej, przede wszystkim w zakresie produktów wytwarzanych w zrównoważony sposób: z troską o ich bezpośrednich twórców i terytoria, z których pochodzą W ciągu roku pojawią się również nowości w innych kategoriach.

Czytaj więcej: Polska strategicznym rynkiem dla Lavazzy (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.