Partnerzy portalu
Green Caffè Nero rusza z aplikacją lojalnościową i płatniczą fot. materiały prasowe

Green Caffè Nero rusza z aplikacją lojalnościową i płatniczą

Green Caffè Nero wprowadziło aplikację lojalnościową na telefon, pozwalającą klientom płacić za zamówienia i zbierać pieczątki. Oprócz możliwości podpięcia karty płatniczej do aplikacji, gwarantującej, że wszystkie pieczątki, płatności i rachunki znajdą się w jednym miejscu, klienci którzy ją zainstalują, podczas pierwszego zakupu otrzymają od marki kawę w prezencie.

Autor: www.horecatrends.pl/pr Data: 02 kwietnia 2019 16:16

– Aplikacja, działająca zarówno na iOS, jak i na Androidzie, została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach. Wierzymy, że aplikacja umocni pozytywne doświadczenia gości związane z wizytą w naszych kawiarniach, że pozostaną one na tak samo wysokim poziomie, jak te związane z nasza ofertą kaw i jedzenia – mówi Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Klienci korzystający z papierowych kart lojalnościowych Green Caffè Nero mogą przynieść taką kartę – niezależnie od liczby pieczątek na niej umieszczonych – do dowolnej kawiarni Green Caffè Nero, gdzie barista pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji. Klienci mogą nawet dzielić się nimi z przyjaciółmi czy członkami rodziny, korzystającymi z aplikacji. W ramach programu lojalnościowego za każdą zakupioną kawę otrzymuje się jedną pieczątkę. Każde 9 pieczątek może zostać wymienione na kawę w prezencie.

– Nasi klienci, którzy nie korzystają ze smartfonów, mogą w dalszym ciągu używać papierowej karty lojalnościowej. Obie formy, zarówno papierowa, jak i cyfrowa, będą honorowane we wszystkich 66 naszych kawiarniach na terenie całego kraju – dodała Agata Milewska.

Według opublikowanego 23 kwietnia 2018 raportu POLSKA.JEST.MOBI 2018, którego autorem jest Mobee Dick, Polacy są posiadaczami ponad 20 milionów smartfonów. Coraz częściej używają też telefonów komórkowych do realizacji codziennych czynności, 13% z Polaków korzysta z płatności zbliżeniowych telefonem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.