Musimy na nowo wymyślić Starbucks na przyszłość. Aby odnieść sukces, potrzeba będzie naszej zbiorowej odwagi, aby zacząć od nowa - napisał liście do partnerów Starbucks, dyrektor generalny Howard Schultz.
Howard Schultz, który jest CEO Starbucksa uważa, że należy położyć podwaliny pod kolejny Starbucks: ''firmę jeszcze bardziej wierną naszej wspólnej misji: inspirować i pielęgnować ludzkiego ducha - jedną osobę, jedną filiżankę i jedną dzielnicę na raz''.
Jak podał plan Reinvention (wymyślenie na nowo, odkrycie na nowo - przyp. red.) zaczyna się od pięciu istotnych kroków.
Szef Starbucksa zapowiedział w połowie lipca, że w nadchodzących tygodniach przedstawione zostaną konkretne programy i inicjatywy.
- Dzisiaj chcę podzielić się zapowiedzią tego, jak myślimy o przeprojektowaniu partnerstwa w Starbucks - partnerstwa, w którym każdy z nas ma głos i pośrednictwo w przedstawianiu perspektyw i pomysłów oraz wspólnej odpowiedzialności za nasze działania i wpływ - przekazał Howard Schultz.
Zasadami nowego partnerstwa w sieci kawiarń Starbucks mają być m.in. praca nad stworzeniem bezpiecznego i przyjaznego środowiska, którego potrzeba w pracy, awans i szansa dla naszych partnerów, ''dobro dla siebie nawzajem i dla naszych społeczności'' oraz wspólna odpowiedzialność i wspólny sukces.
Czytaj też: Letnie nowości od Starbucks: Napoje Refresh, desery, kanapki
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.