Partnerzy portalu
Howard Schultz chce wymyślić Starbucks na nowo. Jego plan to Reinvention i 5 kroków Prace naszego Reinvention trwają - poinformował Howard Schultz. Fot. Starbucks

Howard Schultz chce wymyślić Starbucks na nowo. Jego plan to Reinvention i 5 kroków

Autor: Oprac. KG Data: 19 lipca 2022 12:45

Musimy na nowo wymyślić Starbucks na przyszłość. Aby odnieść sukces, potrzeba będzie naszej zbiorowej odwagi, aby zacząć od nowa - napisał liście do partnerów Starbucks, dyrektor generalny Howard Schultz.

Howard Schultz, który jest CEO Starbucksa uważa, że należy położyć podwaliny pod kolejny Starbucks: ''firmę jeszcze bardziej wierną naszej wspólnej misji: inspirować i pielęgnować ludzkiego ducha - jedną osobę, jedną filiżankę i jedną dzielnicę na raz''. 

Plan Reinvention Starbucks

Jak podał plan Reinvention (wymyślenie na nowo, odkrycie na nowo - przyp. red.) zaczyna się od pięciu istotnych kroków.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

  • Ponownie wyobraź sobie, w jaki sposób urzeczywistniamy naszą misję.
  • Odnów dobre samopoczucie partnerów detalicznych, radykalnie poprawiając ich doświadczenie.
  • Zmień wygląd naszego sklepu, aby zapewnić lepszą łączność, łatwość i pozytywny wpływ na planetę.
  • Nawiąż kontakt z naszymi klientami, dostarczając niezapomniane i spersonalizowane chwile.
  • Przeprojektuj partnerstwo, tworząc nowe sposoby wspólnego rozwoju.

Szef Starbucksa zapowiedział w połowie lipca, że w nadchodzących tygodniach przedstawione zostaną konkretne programy i inicjatywy. 

- Dzisiaj chcę podzielić się zapowiedzią tego, jak myślimy o przeprojektowaniu partnerstwa w Starbucks - partnerstwa, w którym każdy z nas ma głos i pośrednictwo w przedstawianiu perspektyw i pomysłów oraz wspólnej odpowiedzialności za nasze działania i wpływ - przekazał Howard Schultz. 

Zasadami nowego partnerstwa w sieci kawiarń Starbucks mają być m.in. praca nad stworzeniem bezpiecznego i przyjaznego środowiska, którego potrzeba w pracy, awans i szansa dla naszych partnerów, ''dobro dla siebie nawzajem i dla naszych społeczności'' oraz wspólna odpowiedzialność i wspólny sukces. 

Czytaj też: Letnie nowości od Starbucks: Napoje Refresh, desery, kanapki

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz