Autentyczność i jakość - te elementy wskazała Monika Kielak, dyrektor operacyjna So Coffee w Lagardère Travel Retail Polska, jako kluczowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku kawiarni.
Monika Kielak, dyrektor operacyjna So Coffee w Lagardère Travel Retail Polska, w rozmowie z nami wskazała czynniki, które sprawiają, że dana kawiarnia może wyróżnić się wśród konkurencji.
- Moim zdaniem są dwa takie elementy. To autentyczność i jakość. Autentyczność rozumiem jako to, że my, jako firma, wiemy, czym się zajmujemy, wiemy, co robimy i jesteśmy w tym profesjonalni. Dodatkowo jesteśmy autentyczni, jeżeli chodzi o nasze produkty, czyli mamy nasze własne, autorskie receptury, bazujemy na dobrych produktach i wszystko przygotowujemy sami w naszych kawiarniach - powiedziała.
- Drugim elementem jest jakość, którą rozumiem w kontekście serwowanych produktów i obsługi gościa. Jakość rozumiem też jako bezpieczeństwo żywności. To jest coś, co dla całej naszej grupy, nie tylko dla tej części gastronomicznej, jest bardzo ważne. Dbamy nie tylko o to, żeby nasze produkty były smaczne i dobrze wyglądały, ale też o to, żeby były bezpieczne - dodała.
Czytaj więcej w Strefie Premium: 50 kawiarni w 10 lat: Jaka jest strategia działania sieci So Coffee w Polsce? (WYWIAD)
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.