×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynku kawiarni?
Które elementy są kluczowe w budowaniu oferty na rynku kawiarni? / fot. materiały prasowe

Jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynku kawiarni?

Autor: Jakub Szymanek Data: 25 lutego 2023 19:05

Autentyczność i jakość - te elementy wskazała Monika Kielak, dyrektor operacyjna So Coffee w Lagardère Travel Retail Polska, jako kluczowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku kawiarni.

Które elementy są kluczowe w budowaniu oferty na rynku kawiarni?

Monika Kielak, dyrektor operacyjna So Coffee w Lagardère Travel Retail Polska, w rozmowie z nami wskazała czynniki, które sprawiają, że dana kawiarnia może wyróżnić się wśród konkurencji.

- Moim zdaniem są dwa takie elementy. To autentyczność i jakość. Autentyczność rozumiem jako to, że my, jako firma, wiemy, czym się zajmujemy, wiemy, co robimy i jesteśmy w tym profesjonalni. Dodatkowo jesteśmy autentyczni, jeżeli chodzi o nasze produkty, czyli mamy nasze własne, autorskie receptury, bazujemy na dobrych produktach i wszystko przygotowujemy sami w naszych kawiarniach - powiedziała.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Drugim elementem jest jakość, którą rozumiem w kontekście serwowanych produktów i obsługi gościa. Jakość rozumiem też jako bezpieczeństwo żywności. To jest coś, co dla całej naszej grupy, nie tylko dla tej części gastronomicznej, jest bardzo ważne. Dbamy nie tylko o to, żeby nasze produkty były smaczne i dobrze wyglądały, ale też o to, żeby były bezpieczne - dodała. 

Czytaj więcej w Strefie Premium: 50 kawiarni w 10 lat: Jaka jest strategia działania sieci So Coffee w Polsce? (WYWIAD)

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz