×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Lagardère Travel Retail z  trzema nowymi lokalami na lotnisku w Modlinie
1Minute był typowo travel-retailowym formatem w portfolio Lagardère Travel Retail, ale w odsłonie «Smacznego!» jest testowany także w innych lokalizacjach: szpitalach i centrach handlowych.; fot. mat. pras

Lagardère Travel Retail z trzema nowymi lokalami na lotnisku w Modlinie

Autor: Anna Wrona Data: 21 lutego 2023 09:02

Grupa Lagardère Travel Retail otworzyła w ostatnich tygodniach trzy nowe punkty na lotnisku w Modlinie. Do dyspozycji pasażerów oddano foodvenience'owy sklep 1Minute Smacznego! i dwie kawiarnie So Coffee w nowej odsłonie. W rezultacie poszerzyła się oferta gastronomiczna lotniska

So Coffee na lotnisku w Modlinie

Lokal So Coffee w strefie Non-Shengen został otwarty w grudniu 2022 r. Premiera drugiej kawiarni na antresoli w strefie dostępnej dla wszystkich pasażerów po kontroli bezpieczeństwa miała miejsce dwa miesiące później, w lutym 2023 r.

Oba lokale działają już w nowej identyfikacji wizualnej, którą marka wdrażała przez cały ubiegły rok. We wnętrzach dominują zieleń i naturalne materiały, a w menu – zgodnie z trendami – jest więcej wytrawnych i słonych przekąsek.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W sumie Lagardère Travel Retail prowadzi dziś 43 kawiarnie So Coffee w całej Polsce: większość w centrach handlowych i outletach, a 11 na lotniskach.

1Minute Smacznego! na lotnisku w Modlinie

W połowie lutego na Lotnisku Warszawa/Modlin miała też miejsce premiera 1Minute Smacznego! To wyjątkowy, foodvenience’owy sklep inspirowany kulturą foodtrucków. Pasażerowie podróżujący z Modlina znajdą go na antresoli w sąsiedztwie kawiarni So Coffee. W otwartej kuchni z frontem z blachy falistej przygotowywane są szybkie, ale smaczne i jakościowe posiłki, w tym flagowy hot-dog szeryfa.

1Minute był typowo travel-retailowym formatem w portfolio Lagardère Travel Retail, ale w odsłonie «Smacznego!» jest testowany także w innych lokalizacjach: szpitalach i centrach handlowych.

So Coffee i 1Minute Smacznego! to nasze flagowe formaty, które cieszą się dużą popularnością i są lubiane przez konsumentów. Obserwujemy, że kawiarnie w nowej odsłonie odwiedza więcej gości, a 1Minute w wersji «Smacznego!» od początku generuje świetne wyniki. Jestem przekonany, że pasażerowie portu w Modlinie też docenią te punkty i będą chętnie korzystać z ich oferty

Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail

Oferta gastronomiczna lotniska Modlin


Otwarcie w Modlinie dwóch kawiarni i sklepu foodvenience wzmacnia ofertę gastronomiczną lotniska.

W ubiegłym roku zrealizowana została kompleksowa przebudowa powierzchni handlowych i gastronomicznych w terminalu pasażerskim. Na parterze terminala w strefie zastrzeżonej (znajdującej się za kontrolą bezpieczeństwa) rozbudowany został i blisko dwukrotnie powiększony sklep duty free Aelia – również prowadzony przez Lagardère Travel Retail. Rozbudowany został też inny sklep Grupy - typu Travel Essential, działający pod globalną marką Relay, W efekcie powiększyła się oferta prasy i książek, akcesoriów podróżnych, pamiątek, przekąsek, słodyczy oraz napojów. Jednocześnie pasażerowie uzyskali dostęp do wcześniej dla nich niedostępnej powierzchni na antresoli terminala, gdzie powstała nowa strefa restauracyjna.

Poza powyższymi, Lagardère Travel Retail prowadzi na lotnisku w Modlinie także Best Fly Bar oraz sklep Discover Mazovia. Współpraca Grupy z portem lotniczym trwa nieprzerwanie od 2017 roku.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz