Partner portalu
Lavazza: spożycie kawy poza domem w Polsce nadal jest niższe niż w domu fot. materiały prasowe

Lavazza: spożycie kawy poza domem w Polsce nadal jest niższe niż w domu

Lavazza zainaugurowała nowy rozdział swojej obecności na polskim rynku. Marka wystartowała w naszym kraju z globalną kampanią „More than Italian”. O strategii marki na polskim rynku opowiada Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.

Autor: Jakub Szymanek; www.horecatrends.pl Data: 21 marca 2019 11:59

- Polska dla Lavazzy jest niewątpliwie rynkiem strategicznym. Wystartowaliśmy właśnie z nową kampanią, dzięki której chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do polskich konsumentów. Mamy ambitne plany wzrostu w Polsce, a naszym podstawowym celem jest teraz odpowiednia komunikacja. Co prawda mamy dobrą rozpoznawalność marki w Polsce, jednak cały czas istnieje w tym zakresie pole do rozwoju. Musimy być odpowiednio prezentowani we wszystkich punktach kojarzonych z Lavazzą, zarówno pod kątem komunikacji, jak i obecności w sklepach. Lavazza jako firma włoska jest kojarzona głównie z espresso, ale ta marka to znacznie więcej niż tylko espresso - zapewnia Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.

I dodaje, że obecnie w Polsce spożycie kawy poza domem jest niższe niż w domu. - W związku z tym naszą aktywność nadal koncentrujemy głównie na rynku detalicznym. Widzimy jednak duże możliwości dalszego rozwoju i dystrybucji w segmencie kaw premium dla gastronomii. Zaczynamy w tej chwili dystrybucję kaw ¡Tierra!. Według naszych ocen powinna być ona dostępna w Polsce jeszcze przed końcem tego roku - dodaje Marco Barbieri.

Więcej czytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.