Partnerzy portalu
Lidl z konceptem piekarnicznym „Piekarnia w sercu Lidla” to nowa kampania marketingowa Lidl Polska/ Shutterstock.com

Lidl z konceptem piekarnicznym

Autor: dlahandlu.pl Data: 03 września 2021 12:38

„Piekarnia w sercu Lidla” to nowa kampania marketingowa Lidl Polska, która promuje wypieki znane wcześniej konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.

Kampania promująca odświeżoną ofertę produktową marki wystartowała z początkiem września. 

Kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z doświadczonym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków. Za pomysł kreatywny i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja GPD.

Piekarnia Lidla - bagietki, muffiny i pieczywo z pieca kamiennego

Najnowsza kampania marki to działania komunikacyjne, także nowości produktowe, takich jak chleb z ziarnami, pszenne bagietki oraz muffiny, stworzone przez markę Lion. Flagowym produktem „Piekarni w sercu Lidla” jest pieczywo z pieca kamiennego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz