„Piekarnia w sercu Lidla” to nowa kampania marketingowa Lidl Polska, która promuje wypieki znane wcześniej konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.
Kampania promująca odświeżoną ofertę produktową marki wystartowała z początkiem września.
Kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi.
Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z doświadczonym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków. Za pomysł kreatywny i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja GPD.
Najnowsza kampania marki to działania komunikacyjne, także nowości produktowe, takich jak chleb z ziarnami, pszenne bagietki oraz muffiny, stworzone przez markę Lion. Flagowym produktem „Piekarni w sercu Lidla” jest pieczywo z pieca kamiennego.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.