W kwietniu w Centrum Handlowym Arkadia rozpoczęła działalność pierwsza w Warszawie self service gelateria. Miesiąc po otwarciu, popularność lodziarni Ice Dream szybko rośnie. Właściciele rozpoczęli już rozmowy z zarządcami kolejnych centrów handlowych, którzy sami zgłaszają się z propozycją najmu powierzchni.
Self service gelateria to nowy pomysł na podawanie i jedzenie lodów. Wszystko polega na tym, że każdy nakłada je sobie sam i decyduje o tym, jak duża ma być porcja i jakie smaki chce zobaczyć w rożku lub kubeczku. Płaci się w zależności od tego, ile waży ostateczna porcja. Koncepcja „self service ice cream” przybyła z Włoch, gdzie stoiska tego typu cieszą się dużą popularnością. W Polsce jest to nowość.
Gelateria na razie dostępna jest jedynie w warszawskim centrum Arkadia, właściciele mają jednak w planach otwieranie kolejnych punktów w całej Polsce. Pierwszy z nich już udowodnił, że miejsce to cieszy się popularnością wśród młodzieży, par, jak i rodzin z dziećmi. Pod kątem tych ostatnich Ice Dream nawiązał współpracę ze zlokalizowaną w Arkadii Salą Zabaw Fikołki. W maju i czerwcu dzieci obchodzące urodziny w Fikołkach oraz całe rodziny mogą liczyć na upominek od lodziarni, którym są vouchery na lody według ich własnej koncepcji.
Powstające w Ice Dream desery zaczynają podbijać media społecznościowe. Facebookowe grafiki Ice Dream zostały docenione przez branżowe portale, zdjęcia własnoręcznie wykonanych lodów regularnie zamieszczają na swoich profilach klienci.
- Ice Dream udowadnia, że lody mogą być nie tylko smaczne, ale i piękne. Co więcej, nasze lody okazują się też niesamowicie fotogeniczne. Co rusz słyszymy opinie, że jesteśmy bardzo instagramowi. Trzeba przyznać, że coś w tym jest, kiedy patrzymy na kolejnych klientów, którzy przed spróbowaniem loda najpierw robią mu zdjęcie – dodaje Jakub Szeliga.
Nie przegap najważniejszych wiadomości