×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Lodziarnia Ice Dream: Wkrótce otwarcia w kolejnych centrach handlowych
fot. materiały prasowe

Lodziarnia Ice Dream: Wkrótce otwarcia w kolejnych centrach handlowych

Autor: www.horecatrends.pl Opublikowano: 07 maja 2019 10:53 | Zaktualizowano: 07 maja 2019 11:07

W kwietniu w Centrum Handlowym Arkadia rozpoczęła działalność pierwsza w Warszawie self service gelateria. Miesiąc po otwarciu, popularność lodziarni Ice Dream szybko rośnie. Właściciele rozpoczęli już rozmowy z zarządcami kolejnych centrów handlowych, którzy sami zgłaszają się z propozycją najmu powierzchni.

Self service gelateria to nowy pomysł na podawanie i jedzenie lodów. Wszystko polega na tym, że każdy nakłada je sobie sam i decyduje o tym, jak duża ma być porcja i jakie smaki chce zobaczyć w rożku lub kubeczku. Płaci się w zależności od tego, ile waży ostateczna porcja. Koncepcja „self service ice cream” przybyła z Włoch, gdzie stoiska tego typu cieszą się dużą popularnością. W Polsce jest to nowość.

Gelateria na razie dostępna jest jedynie w warszawskim centrum Arkadia, właściciele mają jednak w planach otwieranie kolejnych punktów w całej Polsce. Pierwszy z nich już udowodnił, że miejsce to cieszy się popularnością wśród młodzieży, par, jak i rodzin z dziećmi. Pod kątem tych ostatnich Ice Dream nawiązał współpracę ze zlokalizowaną w Arkadii Salą Zabaw Fikołki. W maju i czerwcu dzieci obchodzące urodziny w Fikołkach oraz całe rodziny mogą liczyć na upominek od lodziarni, którym są vouchery na lody według ich własnej koncepcji.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Powstające w Ice Dream desery zaczynają podbijać media społecznościowe. Facebookowe grafiki Ice Dream zostały docenione przez branżowe portale, zdjęcia własnoręcznie wykonanych lodów regularnie zamieszczają na swoich profilach klienci.

- Ice Dream udowadnia, że lody mogą być nie tylko smaczne, ale i piękne. Co więcej, nasze lody okazują się też niesamowicie fotogeniczne. Co rusz słyszymy opinie, że jesteśmy bardzo instagramowi. Trzeba przyznać, że coś w tym jest, kiedy patrzymy na kolejnych klientów, którzy przed spróbowaniem loda najpierw robią mu zdjęcie – dodaje Jakub Szeliga.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz