Partnerzy portalu
Lokale z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami zyskują na popularności fot. shutterstock.com

Lokale z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami zyskują na popularności

Klienci lokali Redberry spożywają około 1500 kg jogurtu mrożonego miesięcznie. W miesiącu zużywane jest około 2100 litrów mleka, z których powstaje około 9300 średniej wielkości deserów jogurtowych.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 11 marca 2019 15:01

- Naszymi topowymi produktami na bazie mrożonego jogurtu są tradycyjne jogurty w rozmiarze średni/duży oraz mixgranole, czyli kultowy mrożony jogurt przekładany musli i owocami. Najlepszymi miesiącami do ich sprzedaży jest oczywiście okres wiosenno-letni, ponieważ spragnieni goście szukając orzeźwienia mogą ochłodzić się mrożoną przekąską lub ugasić pragnienie świeżo wyciskanym sokiem. Najbardziej widoczne podwyższone obroty na sprzedaży jogurtów w 2018 mieliśmy w czerwcu, a soków pomiędzy kwietniem, a czerwcem. Okres wiosenny, to czas kiedy ludzie po zimie chcą mieć więcej energii, dlatego organizm potrzebuje więcej witamin i składników odżywczych - mówi Ron Melchet, Prezes Redberry.

Lokale z mrożonymi jogurtami zawsze idą w parze z innymi zdrowymi produktami jak m.in. świeżo wyciskane soki. W Redberry zyskały ogromną popularność. Jak wskazują wyniki w sieci do wykonania soków średnio w miesiącu zużywanych jest 25 ton owoców i warzyw, w tym najbardziej popularnej pomarańczy 7 ton oraz jabłek 5 ton.

W menu klienci znajdą u nas ponad 30 różnych soków. Spośród nich możemy wybrać około 10, które zawsze znajdują się na szczycie listy ulubionych. Królową, co sezon zdecydowanie jest pomarańcza. 

Redberry posiada 12 lokali w 5 rożnych miastach w Polsce. Usytuowane są one zwykle w galeriach handlowych w prestiżowych lokalizacjach jak np. w Złotych Tarasach w Warszawie. Marka daje również możliwość współpracy na zasadach franczyzy. Funkcjonuje od 2011 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.