Partner portalu
Łukasz Smoliński, CEO Deseo prelegentem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu Łukasz Smoliński, CEO i właściciel Deseo Polska Sp. z o.o.

Łukasz Smoliński, CEO Deseo prelegentem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Łukasz Smoliński, prezes zarządu, właściciel, sieci cukierni Deseo weźmie udział w sesji pt. "Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)", która odbędzie się 3 listopada w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 30 października 2020 10:00

Marka Deseo powstała w 2015 roku, kiedy to Łukasz Smoliński i Natalia Sitarska, podróżnicy prowadzący blog Tasteaway.pl, postanowili otworzyć własną cukiernię w Warszawie. W stolicy są już cztery lokale pod tym szyldem.

Czytaj: Deseo: najpierw akceptujemy smak, a później liczymy koszty (wideo)

Dyskusja pt. "Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)" odbędzie się 03.11.2020r. w godz. 13.30-15.00. Jej główne tematy to: 

·        Wyzwania producentów słodyczy, przekąsek, alkoholi

·        Wejście do internetu – największe marzenie producentów alkoholi

·        Zdrowie i słodycze – czy na pewno wrogowie?

·        Odrobina luksusu – produkty premium zdały egzamin podczas lockdownu

·        Crafty – nowe pojęcie rzemieślniczości

·        Celebryci potwierdzają „moc“ marki

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):

·        Artur Gajewski, dyrektor marketingu, Purella Superfoods

·        Janusz Palikot, prezes, Manufaktura Piwa Wódki i Wina SA, Tenczyńska Okovita SA, właściciel, Browar Tenczynek

·        Ewa Sech, dyrektor działu badań specjalnych, GfK

·        Łukasz Smoliński, prezes zarządu, właściciel, Deseo

·        Katarzyna Świąder, specjalista ds. żywności i żywienia, Wydział Żywienia Człowieka, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Transmisje debat będzie można śledzić między innymi w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Nowa rzeczywistość zostanie z nami na dłużej. Jakie trendy umocni, jakie zepchnie w niepamięć? Jakiego przemodelowania potrzeb i zachowań konsumenckich dokona? O tym porozmawiamy z ekspertami, praktykami i analitykami podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Pełna agenda znajduje się na STRONIE!

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.