Partnerzy portalu
Łukasz Smoliński, CEO Deseo prelegentem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu Łukasz Smoliński, CEO i właściciel Deseo Polska Sp. z o.o.

Łukasz Smoliński, CEO Deseo prelegentem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Autor: www.horecatrends.pl Data: 30 października 2020 10:00

Łukasz Smoliński, prezes zarządu, właściciel, sieci cukierni Deseo weźmie udział w sesji pt. "Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)", która odbędzie się 3 listopada w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Marka Deseo powstała w 2015 roku, kiedy to Łukasz Smoliński i Natalia Sitarska, podróżnicy prowadzący blog Tasteaway.pl, postanowili otworzyć własną cukiernię w Warszawie. W stolicy są już cztery lokale pod tym szyldem.

Czytaj: Deseo: najpierw akceptujemy smak, a później liczymy koszty (wideo)

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dyskusja pt. "Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)" odbędzie się 03.11.2020r. w godz. 13.30-15.00. Jej główne tematy to: 

·        Wyzwania producentów słodyczy, przekąsek, alkoholi

·        Wejście do internetu – największe marzenie producentów alkoholi

·        Zdrowie i słodycze – czy na pewno wrogowie?

·        Odrobina luksusu – produkty premium zdały egzamin podczas lockdownu

·        Crafty – nowe pojęcie rzemieślniczości

·        Celebryci potwierdzają „moc“ marki

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):

·        Artur Gajewski, dyrektor marketingu, Purella Superfoods

·        Janusz Palikot, prezes, Manufaktura Piwa Wódki i Wina SA, Tenczyńska Okovita SA, właściciel, Browar Tenczynek

·        Ewa Sech, dyrektor działu badań specjalnych, GfK

·        Łukasz Smoliński, prezes zarządu, właściciel, Deseo

·        Katarzyna Świąder, specjalista ds. żywności i żywienia, Wydział Żywienia Człowieka, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Transmisje debat będzie można śledzić między innymi w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Nowa rzeczywistość zostanie z nami na dłużej. Jakie trendy umocni, jakie zepchnie w niepamięć? Jakiego przemodelowania potrzeb i zachowań konsumenckich dokona? O tym porozmawiamy z ekspertami, praktykami i analitykami podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Pełna agenda znajduje się na STRONIE!

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz