Magda Gessler, która rozdała warszawiakom tonę lodów swojej marki Ice Queen, może mieć kłopoty, ponieważ akcja objęła m.in. lody o smakach alkoholi - campari z pomarańczą oraz prosecco - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
Gazeta wskazuje, że rozdawanie lodów o smaku alkoholu - zdaniem prawników - może naruszać przepisy ustawy o wychowaniu w trzeźwości. Jeden z jej zapisów zabrania promocji produktów oraz usług, których "nazwa, znak towarowy, kształt graficzny lub opakowanie wykorzystuje podobieństwo lub jest tożsame z oznaczeniem napoju alkoholowego".
Jak czytamy, za taki czyn grozi kara grzywny od 10 tys. do 500 tys. zł.
Biuro prasowe Ice Queen wyjaśnia, że producent nie zamierza sprzedawać czy rozdawać lodów aromatyzowanych alkoholem dzieciom. "Dodają również, że nie są jedyną marką, która wprowadziła do swojej oferty lody o smaku np. prosecco czy szampana" - czytamy.
Więcej na "Dziennik Gazeta Prawna".
Nie przegap najważniejszych wiadomości