×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Menu kawowe w lokalu. Warto postawić na kawy sezonowe
Łukasz Dyszewski z the White Bear. Fot. Katarzyna Gubała/PTWP

Menu kawowe w lokalu. Warto postawić na kawy sezonowe

Autor: Katarzyna Gubała Data: 02 maja 2023 07:20

O to, jak powinno być skonstruowane menu kawowe, żeby wyróżnić się na rynku i przyciągnąć gościa spytaliśmy Łukasza Dyszewskiego z sieci kawiarni the White Bear.

Horecatrends: Jak powinno być skonstruowane menu kawowe w lokalu? Na jakie kawy warto postawić?

Łukasz Dyszewski, manager franczyzy the White Bear: Przede wszystkim klasyki: espresso, latte, cappuccino, flat white i americano. Takie pozycje jak kawa przelewowa również. W kawiarniach Miśka możemy też znaleźć sezonowe menu kawowe, czyli wiosna, lato, jesień, zima - w każdej porze roku są pozycje sezonowe. Zbliżają się coraz cieplejsze dni i w całej sieci możemy spodziewać się zupełnie nowych produktów oraz tych, które nasi goście pamiętają z poprzednich lat tak, jak mohito kawowe.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W okresie wiosna-lato 2023 r. sezonową kawą Miśka będzie…

Lemoniada kawowa, czyli połączenie kawy przelewowej z różanym tonikiem z odrobiną syropu z marakui. Do tego spora porcja kruszonego lodu, a więc superorzeźwienie w ciepłe dni.

Przypuszczam, że jest to bardzo ''instagramowa'' kawa.

Jak najbardziej. Mamy trzy warstwy, więc przed wymieszaniem na pewno warto sobie zrobić zdjęcie i wstawić na social media.

Czy to ma znaczenie jak wyglądają kawy? Czy to wpływa na sprzedaż?

Na pewno tak. W dzisiejszym świecie musimy zaprezentować w internecie, jak wyglądają nasze kawy.

W jakich miastach działają kawiarnie White Bear i jakich otwarć można spodziewać się w najbliższym czasie?

Na tę chwilę są to kawiarnie w Giżycku, Suwałkach, Lublinie, Ostrowie, Wielkopolski, w Białymstoku mamy cztery lokale, które działają cały rok i jeden, który jest lokalem sezonowym. Jest też Warszawa i Kraków, a wkrótce otwarcie w Legnicy.

Czym Miśki wyróżniają się na konkurencyjnym rynku kawiarń?

Przede wszystkim podejściem do gościa. Skracamy dystans ‘’pan, pani’’, przechodzimy na koleżeńską relację z naszym gościem, od samego progu witamy bardzo serdecznie w naszej kawiarni. Na pewno to, co goście sobie chwalą to niecodzienny wystrój. Detale wystroju, które możemy znaleźć w kawiarniach Miśka naprawdę przyciągają oko. Każda kawiarnia ma swój indywidualny obraz namalowany przez artystę z Białegostoku, swoje żyrandole i inne elementy wystroju. Powtarza się za to tapeta Miśka. To daje poczucie, że czy jestem w kawiarni the White Bear w Warszawie, Białymstoku czy Lublinie - czuję się jak w domu.

Dziękujemy za rozmowę.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz