Nespresso otwiera kolejny pop-up w Warszawie. Tym razem w Centrum Handlowym Atrium Promenada. To kolejny krok marki na drodze rozwoju.
Pop-up store w CH Atrium Promenada jest 10. punktem Nespresso w Polsce. Na terenie Warszawy znajdują się 4 butiki: na Nowym Świecie, w Nestle House przy ul. Domaniewskiej, w CH Galeria Mokotów i CH Arkadia oraz 2 punkty pop-up store: w CH Złote Tarasy i CH Sadyba Best Mall. Portfolio lokalizacji dopełniają: Wrocław z butikiem Nespresso usytuowanym w historycznych wnętrzach Hotelu Monopol, Katowice - butik w CH Silesia oraz Kraków z butikiem w Pasażu 13.
- Nasze punkty pop-up store od dawna funkcjonują na świecie. W październiku 2016 roku otworzyliśmy pierwszy pop-up w Warszawie w Galerii Mokotów, który od początku cieszył się ogromną popularnością. Pop-upy tworzymy dla wygody naszych klientów, by zwiększyć dostępność kawy Nespresso. Oprócz pełnego asortymentu kaw Nespresso dostępne są w nich również wybrane modele ekspresów. Elementem, na który kładziemy największy nacisk, jest degustacja kaw. Poprzez to doświadczenie klienci dowiadują się więcej o naszej kawie – wyjaśnia Michał Proszewski, Business Executive Officer w Nespresso Polska.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.