Partnerzy portalu
Nestlé startuje w Polsce z ofertą We Proudly Serve Starbucks® Nestlé Professional ogłosiła rozszerzenie swojej oferty napojów dla sektora usług gastronomicznych o koncept We Proudly Serve Starbucks®. / fot. materiały prasowe

Nestlé startuje w Polsce z ofertą We Proudly Serve Starbucks®

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 02 września 2021 14:24

Nestlé Professional ogłosiła rozszerzenie swojej oferty napojów dla sektora usług gastronomicznych o koncept We Proudly Serve Starbucks®.

Wprowadzenie nowego konceptu jest częścią strategicznego partnerstwa Nestlé i Starbucks®, którego celem jest rozszerzenie zasięgu marek Starbucks® w segmencie gastronomicznym. Firmy współpracują od sierpnia 2018 w ramach globalnego projektu Global Coffee Alliance.

Czym jest koncept We Proudly Serve Starbucks® ?

Koncept We Proudly Serve Starbucks® oferuje biurom i punktom gastronomicznym możliwość serwowania napojów marki. Program składa się z czterech rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb firm: Served, Self-Serve, Brewed i Single-Serve.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 W pierwszej kolejności w polskiej ofercie dostępne jest rozwiązanie „Self-Serve”, które pozwala konsumentom samodzielnie przygotowywać napoje na bazie świeżo mielonych ziaren i mleka. Ekspresy samoobsługowe są dostępne w opcji nablatowej i wolnostojącej oraz oferują możliwość płatności bezgotówkowej.

W kolejnych krokach na lokalnym rynku implementowane będą także pozostałe modele współpracy. Umożliwiają one przeszkolenie baristów w zakresie przygotowywania i serwowania napojów Starbucks (opcja Served), serwowanie zaparzonej kawy na wydarzeniach i większych spotkaniach (opcja Brewed) lub wynajem ekspresów kapsułkowych NESCAFÉ oraz Nespresso, do których dostępne są kapsułki z kawą Starbucks (opcja Single-Serve).

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz