×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Rekordowy czerwiec dla Cold Brew Coffee
fot. materiały prasowe

Rekordowy czerwiec dla Cold Brew Coffee

Autor: Horecatrends.pl Data: 04 lipca 2019 15:15

W czerwcu tego roku sprzedaż Cold Brew Coffee w kawiarniach Etno Cafe była aż o 45% wyższa niż w czerwcu 2018 roku. W tym samym miesiącu jego sprzedaż w sklepie internetowym firmy skoczyła aż o 420% w porównaniu z majem.

Tak duże wzrosty to w pewnej mierze pokłosie czerwcowych upałów, istotniejszy wydaje się jednak efekt obserwowanego od wielu miesięcy rosnącego zainteresowania konsumentów kawą macerowaną na zimno. Świadczy o nim m.in. rosnąca w ostatnich miesiącach sprzedaż Cold Brew Coffee w dużych sieciach detalicznych, np. Żabce.

Etno Cafe uruchomiło właśnie nową, znacznie wydajniejszą linię do produkcji Cold Brew Coffee. Umożliwi ona produkcję 500 tys. butelek miesięcznie, czyli 6 mln rocznie. Dzięki niej uda się zaspokoić popyt nie tylko polskich, ale też zagranicznych dystrybutorów. Podczas niedawnego World of Coffee, największego wydarzenia kawowego w Europie, stoisko polskiej firmy cieszyło się dużym zainteresowaniem wielu światowych graczy.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowe smaki Cold Brew Coffee

Jako uzupełnienie oferty smakowej w sprzedaży pojawiły się właśnie nowe warianty Cold Brew Coffee: Vanilla oraz Spicy Caramel. Razem z Classic, Orange i Apple. Klienci mają teraz do wyboru już pięć rodzajów napoju, w zależności od preferencji mogą spróbować słodszych wariantów, bardziej owocowych, albo zostać przy naturalnym smaku kawy. Dodatkowo, w ostatnim czasie Etno Cafe wprowadziło do swoich kawiarnii w Gdyni i warszawskiej Galerii Młociny Cold Brew Coffee Nitro, czyli cold brew nasycone azotem - przypominające w sposobie nalewania i wyglądzie ciemne, irlandzkie piwo. To wersja, która cieszy się coraz większą popularnością na wielu rynkach.

Cold brew to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku kawy. Wg raportu Research and Markets rynek kawy macerowanej na zimno powiększy się w latach 2018-2022 aż o 160%.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz