Partnerzy portalu
Rusza jubileuszowa kampania Costa Coffee na 50-lecie Rusza jubileuszowa kampania Costa Coffee

Rusza jubileuszowa kampania Costa Coffee na 50-lecie

Autor: horecatrends.pl Data: 06 kwietnia 2021 14:47

Costa Coffee w tym roku obchodzi 50-lecie swojej działalności. Z tej okazji marka zamierza celebrować swoje urodziny, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem.

Początki marki Costa Coffee sięgają lat 70. XX wieku. Wszystko zaczęło się w Londynie, dokładnie na Fenchurch Street, gdzie w 1971 roku dwaj włoscy bracia – Sergio i Bruno Costa – otworzyli mikro palarnię kawy. Ich zamiarem było sprawienie, by doskonała w smaku „mała czarna” stała się częścią codziennego życia Londyńczyków.

Opracowanie idealnej mieszanki kawy udało się dopiero po 112 próbach. Jej autorzy nazwali ją Mocha Italia Signature Blend i do dziś jest ona popisową mieszanką Costa Coffee. Kawę na jej bazie można zamówić w kawiarniach i kawomatach a już od października 2020 roku można przygotować ją we własnym domu. Wszystko to, za sprawą dostosowanej do konsumpcji w domu Signature Blend, która znajduje się w ofercie kaw paczkowanych. Oprócz niej w kolekcji znajdują się również Signature Blend ciemno palona, Colombian Roast i The Bright Blend, dostępne w formie mielonej, ziarnistej i w kapsułkach.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nad jakością ziaren czuwa Gennaro Pelliccia, który od ponad dziewięciu lat pełni w firmie funkcję Mistrza Kawy i razem z zespołem q-grader’ów, czyli osób, które widzą o kawie wszystko, testuje ponad 5 000 filiżanek kawy rocznie. 

Costa Coffee dziś jest już dostępna w 30 krajach na 3 kontynentach. W Polsce kawę marki można kupić w ponad 140 kawiarniach, w prawie 500 kawomatach i w sklepach tradycyjnych oraz online.

Wyrazem jubileuszowego świętowania jest specjalnie przygotowana kampania, realizowana pod hasłem „Tworzymy Costa Coffee od pół wieku”. Akcja obejmuje działania digital – kampanię video oraz wsparcie PR.  W punkcie sprzedaży, w których dostępna jest paczkowana kawa Costa Coffee, pojawiły się specjalne materiały POS oraz uruchomiono przygotowane na tę okazję mechanizmy promocyjne.

Za strategię, kreację i produkcję jubileuszowej kampanii odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR z zakresu branded content realizuje agencja Big Picture.

 

 

 

 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz