Partnerzy portalu
Ruszyło Etno Cafe w Galerii Młociny fot. materiały prasowe

Ruszyło Etno Cafe w Galerii Młociny

Do piątki warszawskich kawiarni Etno Cafe dołączyła właśnie kolejna, zlokalizowana w długo wyczekiwanej Galerii Młociny. Lokal mieści się w unikatowej strefie gastronomicznej, która stanie się jedną z największych atrakcji nowego centrum handlowego. To już dwudziesty pierwszy lokal polskiej firmy kawowej w kraju

Autor: www.horecatrends.pl/pr Data: 23 maja 2019 13:23

Etno Cafe Młociny ma formę wyspy i mieści się na drugim piętrze galerii, w pobliżu kina. Kawiarnia stanowi część największej strefy rozrywkowo-gastronomicznej w Polsce. Koncept łączy w sobie strefę food trucków z otwartą, industrialną przestrzenią ze wspólnymi stołami i karuzelą.

Oficjalne otwarcie nowej kawiarni Etno Cafe odbyło się 23 maja 2019 r. Obok klasycznych pozycji, znanych z pozostałych lokali Etno Cafe, takich jak wypalane lokalnie kraftowe kawy, świeże bajgle, wyciskane soki czy desery, na miłośników kawy czeka tu kilka niespodzianek. Jedną z nich będzie Cold Brew Coffee Nitro, czyli zimna, czarna kawa z delikatnymi bąbelkami, nasycona azotem, z gęstą kremową pianą charakterystyczną dla irlandzkich piw.

Poza kawowym menu lokal wyróżnia się niepowtarzalnymi wnętrzami ze stylizowanym na lata 80 barem na czele, które zaprojektował wrocławska grupa CUDO. Proste formy wpisują się w surowy charakter całej galerii.

To już szósta kawiarnia Etno Cafe w Warszawie po Etno Cafe Nimbus, Etno Cafe Marszałkowska, Etno Cafe Galeria Mokotów, Etno Cafe Metro Politechnika i Etno Cafe CH Janki.

Galeria Młociny to druga po Arkadii galeria handlowa pod względem wielkości w Warszawie. Znajduje się w niej rekordowa ilość sklepów - aż 250 punktów handlowych, w tym kilka polskich premier. W części rozrywkowej, poza strefą gastronomiczną, na odwiedzających czeka szereg atrakcji – dwusalowe kino, dwukondygnacyjny fitness oraz część bilardowo-kręglowa. To jedna z najbardziej wyczekiwanych (szczególnie przez foodies) inwestycji sezonu.

Jedna z najbardziej dynamicznych polskich marek kawowych. Dzięki synergii własnej palarni, sieci 21 kawiarni i browaru kawowego produkującego Cold Brew Coffee (pierwszą polską kawę macerowaną na zimno dostępną w szerokiej dystrybucji) stworzyła nową jakość na polskim rynku kawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.