Partnerzy portalu
Self service gelateria - nowy pomysł na podawanie i jedzenie lodów fot. materiały prasowe

Self service gelateria - nowy pomysł na podawanie i jedzenie lodów

W Galerii Arkadia w Warszawie otworzyła się Gelateria Ice Dream. To miejsce, w którym można samodzielnie skomponować deser, łącząc ulubione smaki włoskich lodów z kolorowymi dodatkami.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 23 kwietnia 2019 11:05

Self service gelateria to nowy pomysł na podawanie i jedzenie lodów. Wszystko polega na tym, że każdy nakłada je sobie sam, decyduje o tym jak duża ma być porcja i jakie smaki chce zobaczyć w rożku lub kubeczku. Płaci się w zależności od tego, ile waży ostateczna porcja (4,99 za 100g). Koncepcja „self service ice cream” przybyła z Włoch, gdzie stoiska tego typu cieszą się dużą popularnością. W Polsce jest to nowość.

W Ice Dream można wybierać zarówno spośród smaków tradycyjnych i dobrze znanych, ale też bardziej egzotycznych, takich jak: vege mango, banan czy zielona herbata. Jest też czarna wanilia, niebieskie migdały, a nawet… wata cukrowa i tęczowy jednorożec. Idealnego włoskiego loda tworzy się w czterech krokach: wybiera wafelek, komponuje smaki, posypuje dodatkami, a następnie waży przy kasie.

- Składniki, z których wytwarzamy nasze lody trudno znaleźć w Polsce, dlatego lwią część sprowadzamy bezpośrednio z Włoch. Dzięki temu możemy zaoferować całą paletę niespotykanych smaków i kolorów. Dodatki takie jak: kuleczki z jadalnego brokatu, świeże owoce, wiórki czekolady czy kolorowe posypki zamieniają nasze lody w tworzone własnoręcznie dzieła sztuki. Aż prosi się, by na koniec zrobić zdjęcie i pochwalić się znajomym – tłumaczy Jakub Szeliga, który razem z żoną założył lodziarnię Ice Dream.

Gelateria na razie dostępna jest tylko w warszawskim CH Arkadia, właściciele mają jednak w planach otwieranie kolejnych punktów. 

- Ice Dream udowadnia, że lody mogą być nie tylko smaczne, ale i piękne. Co więcej, nasze lody okazują się też niesamowicie fotogeniczne. Co rusz słyszymy opinie, że jesteśmy bardzo instagramowi. Trzeba przyznać, że coś w tym jest, kiedy patrzymy na kolejnych klientów, którzy przed spróbowaniem loda najpierw robią mu zdjęcie – mówi założyciel lodziarni, Jakub Szeliga. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.